Idee .... centrale topics als sticky's plaatsen ???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shayla

Idee .... centrale topics als sticky's plaatsen ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 03:36

Ik heb al een tijdje zitten denken , maar dat lijkt me toch wel handig.

Centrale topics als sticky's bovenaan , of een sticky met de link naar de centrale topics ?
Ik zoek me namelijk vaak rot naar centrale topics omdat ze vrij onoverzichtelijk tussen de andere onderwerpen staan.

Hoe staan de gebruikers en de Mods hier tegen over ?
Of bestaat zoiets al en kijk ik er gewoon over heen Clown ?

Harvest_Moon

Re: Idee .... centrale topics als sticky's plaatsen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 11:52

Dit lijkt me een goed idee, er zijn alleen tochwel wat dingen waarom het toch niet zou kunnen.
Bijvoorbeekld op Cre Bea zijn er misschien wel 10 centrale topics, dan zouden we een super lange sticky rij hebben en net nieuw geopende topics al bijna op de 2e pagina staan. In CB is er dus een sticky met het overzicht naar alle centrale topics Ja
Op PaardenPraat staan alle centrale topics wel gewoon als sticky bovenaan, het kan zijn dat ik er nu toch een over het hoofd zie maar daar hebben we in eider geval minder centrale topics, daar is het dus wel mogelijk. Ik vind je idee eigenlijk hartstikke goed maar het is volgens mij in grote maten al uitgevoerd ! Clown

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:01

Centrale topics zijn al eens sticky's geweest. Resultaat? Je moest eerst 10 meter naar beneden scrollen eer je de gewone topics kon lezen.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:09

Veirl schreef:
Centrale topics zijn al eens sticky's geweest. Resultaat? Je moest eerst 10 meter naar beneden scrollen eer je de gewone topics kon lezen.

Idd ja, en dat is erg irritant en ongebruiksvriendelijk. Volgens mij heb je wel al op veel fora een sticky waarin centrale topics staan, tenminste op de fora waar ik zoal kom. Ja

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:39

Ik denk dat een stickey met alle links naar centrale topics het beste zijn. [Zijn daar niet al een aantal van? Nagelbijten / Gniffelen ]

Als er voor ieder centraal topic een stickey moet worden gemaakt ben je nog wel even bezig met naar beneden scrollen.

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 13:25

Ik bedoel ook inderdaad 1 sticky met de links , dit lijkt mij het makkelijkst Ja
Net zoiets als in de FAQ

10 meter naar beneden scrollen is inderdaad niet zo'n goede optie Knipoog

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 15:12

Centrale topics komen eigenlijk heel regelmatig weer boven drijven dus een sticky daarvoor is niet nodig.
En ook inderdaad wat hierboven al gezegd is dat je dan 10 meter naar beneden moet scrollen eer je de gewone topics kan vinden is ook niet prettig dus vandaar dat we dat niet doen.

Wat wel zou kunnen is 1 sticky met de links alleen is dat voor de mod's ook best weer wat werkom dat bij te houden en is per mod ook verschillend of ze daar de tijd voor vinden om dat te doen Lachen

Zelf krijg ik altijd veel TeM's met 'daar is een centraal topic voor' en ga dan via de zoekfunctie even op jacht waar of die uithangt, meestal is die zo gevonden.
Lijkt mij ook dat mensen zelf een kijken of een vraag al niet gesteld is of dat er een centraal topic al over is, de zoekfunctie werkt prima dus dat bezwaar is er zeker niet Lachen
Dat is een kleine moeite en scheelt de mod's in ieder geval wel een hoop extra werk Lachen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:50

Ik denk dat sommige mensen niet gaan zoeken omdat ze niet weten dat er een centraal topic voor is.
't Lijkt mij ook handig om op FZ alle centrale topics in 1 sticky te doen.