helaas zal ik mijn account verwijderen omdat ik er tog te weinig aan doe. ik zit meer met school en de paarden bezig. maar nu wil ik graag weten hoe ik hem verwijder. staat namelijk nergens. weet iemand dat?
groetjes lisa
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
TeeGee schreef:Hier was een tijdje terug ook een topic over, er vallen dan allemaal gaten in de database. Vandaar dat je niks kan verwijderen.
MSQuincyTE schreef:Maar je kunt toch zelf ook wel na gaan dat je een account niet kunt verwijderen
Chica schreef:Ik kan niet anders dan zeggen dat wat hierboven je vertelt is klopt
Profiel wissen doen we inderdaad niet, enige is dat je wel profiel leeg kan halen en voor de rest het boktdeurtje achter je dicht doet
Dniesjj117 schreef:Hoe bedoel je? Op heel veel sites kun je je account gewoon verwijderen, volgens mij.
Dniesjj117 schreef:MSQuincyTE schreef:Maar je kunt toch zelf ook wel na gaan dat je een account niet kunt verwijderen
Hoe bedoel je? Op heel veel sites kun je je account gewoon verwijderen, volgens mij.
BrittKitt schreef:Net alsof je uberhaupt al lang lid bent of veel hebt gepost
Zou me niet al te druk maken om zoiets
Soet schreef:BrittKitt schreef:Net alsof je uberhaupt al lang lid bent of veel hebt gepost
Zou me niet al te druk maken om zoietsDat viel me nu net ook op!
Ik vraag me ook wel eens af waarom mensen hun acount willen verwijderen. Iig zou ik het niet doen. (ook als ik zo weinig post heb gehad trouwens) Je komt gewoon niet meer op het forum. En dat is nog minder werk ook. En daarnaast lijkt het mij dat je met logisch nadenken ook wel kan weten dat het hier niet kan/mag.