Topics uit 'eigen berichten' verwijderen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fico_91

Topics uit 'eigen berichten' verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 20:59

Als ik op 'toon je eigen berichten' klik, krijg ik (zoals iedereen) alle topics waar ik ooit op heb gereageerd.

Het vervelende is dat topics waar ik ooit een keer één post heb gedaan, dat die steeds weer bij 'eigen berichten' omhoog komen waardoor ik topics waar ik wel elke dag op post steeds 'op moet zoeken'. Clown

Bloos Naar mijn idee zou het misschien een goed idee zijn dat je zelf forums kunt verwijderen uit 'je eigen berichten'. Zodat je niet meer tientallen topics in 'je eigen berichten' hebt staan en je dus gewoon rustig op een topic kunt reageren zonder dat die later steeds weer bovenaan komt te staan bij 'je eigen berichten'.

Vork Zijn er meer mensen die last hebben daarvan en wie het een goed idee vinden dat je sommige topics uit 'je eigen berichten' kunt verwijderen?

Shadow0

Re: Topics uit 'eigen berichten' verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 21:19

Ja, dat zou een goed idee zijn maar gaat vermoedelijk niet op korte termijn gebeuren (helaas). Een alternatief is om gebruik te maken van 'favorieten' (ook wel bekend als bookmarks of bladwijzers). Het handiger maken van deze functie staat ergens op de todo-lijst van Bart.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 21:23

Ik heb dat ook wel Ja
Maar weet niet of dat makkelijk te realiseren is

karin1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:10

Ja dat heb ik ook, vooral met berichten uit de HK waar ik vaker op reageer.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:42

Je eigen berichten is simpelweg een berichtengeschiedenis. Als je vaker topics wilt opzoeken kan je de bookmark oftewel favorieten knop gebruiken.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:28

De topics waar je maar één keer post zijn waarschijnlijk niet zo actief en zakken vanzelf een keer omlaag Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:45

Dinniej schreef:
De topics waar je maar één keer post zijn waarschijnlijk niet zo actief en zakken vanzelf een keer omlaag Knipoog

Nee niet altijd. Als je b.v. post in de speelkamer van b.v. geef een cijfer voor de avatar of zo iets dan blijft dat steeds omhoog komen. Die topics sluiten bij 500 pagina's (keer 25 berichten) Haha!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:00

Dinniej schreef:

Dat zou je hopen, maar helaas. Ik heb topics die ik in mijn modtijd (toch al bijna een jaar terug) heb verplaatst, en waar stug doorgepost wordt met ongeveer 2 berichtjes per dag. Die staan nu dus al een jaar lang bijna elke dag bovenin mijn lijst. (Over sommige titels lees ik automatisch heen, sommige klik ik nog wel eens aan, maar irritant is het toch wel.)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:15

Ik persoonlijk heb niet zo'n last van die topics Bloos

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:17

Ik vind het wel lastig, ik heb 1x iets ingevuld bij: bij welk liedje zet je meteen de radio uit oid, en nu staat hij elke keer bovenaan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:19

ja inderdaad, net zoals dat geeuw topic heb er één berichtje in geplaatst en nu staat het elke keer bovenaan. En moet ik telkens geeuwen Tong uitsteken

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:50

Ik zou het zéker ook een mooie mogelijkheid vinden, zoals Shadow0 ook al aangeeft heb je als mod zijnde er topics tussen zitten die ik toch aldoor weer tegenkom maar voor mij niet belangrijk zijn om te blijven volgen en die ik wel kwijt zou willen Ja
Maar zoals Shadow0 ook al aangaf klopt het dat daar nog een keertje naar gekeken gaat worden en staat op de lijst maar goed, eerst maar de belangrijkere dingetjes afkrassen en dan komt Bart deze vanzelf ook wel tegen Knipoog

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:44

Ik zou het heel fijn vinden als zoiets er kwam!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:59

Dinniej schreef:

Bij mij helaas niet, haha. Ik scroll vaak door deze lijst. Meestal staan er dan topics bovenaan waarin ik misschien één of twee keer in heb gereageerd, maar waarin ik nu niet meer reageer.
Zou wel handig zijn als deze verwijderd konden worden. Blijft het allemaal net wat overzichtelijker. Lachen

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:59

Ik heb dit probleem idd ook Knipoog Wilde er ook al eens over beginnen. Hoop dat er een oplossing komt Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 18:02

De knop eigen berichten is ook niet bedoeld om je berichten te blijven volgen, daar is de abonnement knop voor. En daar kun je makkelijk dingen uithalen die je niet meer wilt volgen. Is even drie keer meer klikken, maar werkt wel heel fijn.

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 18:03

Cassidy schreef:
De knop eigen berichten is ook niet bedoeld om je berichten te blijven volgen, daar is de abonnement knop voor. En daar kun je makkelijk dingen uithalen die je niet meer wilt volgen. Is even drie keer meer klikken, maar werkt wel heel fijn.

Waar zit die? Bloos

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 18:06

Boven in de rechterhoek van ieder topic zit: Abonneer en Bookmark. En als je dan je gebruikerspanel in gaat (rechtsboven op de pagina) kun je links onder opties je gebookmarkte en geabonneerde topics bekijken en eventueel opschonen.