Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soet schreef:Ik had inderdaad ook al begrepen dat die er al was.
En verder, volgens mij doet Bart meer dan genoeg voor bokt, en vind ik nogal belachelijk om zo te praten : 'bokt ligt er de laatste tijd wel vaker uit' of 'werkt die weer voor geen meter' etc.
WildWings schreef:Susanne, blijf je wel rustig ademen onder het klagen door?
Hee, en als bokt je niet bevalt.. zijn oplossingen voor hoorNiet meer komen is er één van.
Susanne_ schreef:WildWings schreef:Susanne, blijf je wel rustig ademen onder het klagen door?
Hee, en als bokt je niet bevalt.. zijn oplossingen voor hoorNiet meer komen is er één van.
*valt dood neer hier met een blauw gezicht*
nee, bokt bevalt me in principe prima hoor.
Alleen sommige dingen storen me nogal
Susanne_ schreef:Daar zeg ik toch ook niks over?
maar er zijn genoeg forums van deze grootte. die (vrijwel) nooit plat liggen!
ijslanderfan schreef:Bokt is een lompgroot forum, en dat uurtje dat het er af en toe uitligt is niks ergs aan. Bart doet meer dan genoeg, en heeft ook nog een leven naast Bokt.
Susanne_ schreef:ijslanderfan schreef:Bokt is een lompgroot forum, en dat uurtje dat het er af en toe uitligt is niks ergs aan. Bart doet meer dan genoeg, en heeft ook nog een leven naast Bokt.
ik ben er tegenwoordig amper, maar als ik er ben, ligt hij vaak uit..
Susanne_ schreef:ijslanderfan schreef:Bokt is een lompgroot forum, en dat uurtje dat het er af en toe uitligt is niks ergs aan. Bart doet meer dan genoeg, en heeft ook nog een leven naast Bokt.
ik ben er tegenwoordig amper, maar als ik er ben, ligt hij vaak uit..