Als ik iets van bepaalde leden wil opzoeken (vb. Mod's) Dan krijg ik deze foutmelding:General ErrorSQL ERROR [ mysql4 ][0]SQLNo values specified for SQL IN comparisonBACKTRACEFILE: includes/db/dbal.phpLINE: 318CALL: dbal->sql_error()FILE: memberlist.phpLINE: 1252CALL: dbal->sql_in_set()Is dit nieuw, of al langer bekend?En ben ik de enige?Want een uurtje geleden kon ik er nog wel op (na heel lang laden)
Heb ik inderdaad ook.Ik dacht dat ik helemaal geen leden meer kon zoeken, maar de ene naam doet het wel, en de andere weer niet...
Ja heb ik ook. Maar ik heb het idee dat ik helemaal geen leden meer kan zoeken, of heb ik steeds de verkeerde?
Eva_ schreef:Ja heb ik ook. Maar ik heb het idee dat ik helemaal geen leden meer kan zoeken, of heb ik steeds de verkeerde? Ik kan sommige leden wel zoeken. Alleen niet op groepen, en sommige anderen ook niet.Je hebt een vet onderschrift btw
Nou bij mij zijn het groepen. Ik klikte op "zoek een lid" en toen in dat vakje: globale moderators (oid) en dan krijg ik dat bericht.