Centrale topics op CB

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EvelijnS

Centrale topics op CB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 12:55

Ik weet niet of dit al een keer besproken is, als dat zo is, sorry dan.

Ik vind dat er wel érg veel centrale topics op CB zijn, dan bedoel ik niet alleen de avatartopics en bewerkingstopics, maar bijvoorbeeld ook 'Allemaal dezelfde foto bewerken' en 'Ieder een gedicht bij het woord'.
Soms neem ik eens een kijkje daar, dan moet ik soms echt zoeken tussen de centrale topics om een ander topic te vinden.
Zou hier een oplossing voor zijn? Bijvoorbeeld het aantal topics verminderen, of er een aparte afdeling voor maken?(Nou moet ik zeggen dat ik het met de tweede optie niet eens ben)

Poiuytrewq

Re: Centrale topics op CB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:40

Ik zag laatst ook een centraal 'ik heb nieuwe kleren' topic.
Clown

Het aantal topics verminderen lijkt mij een goed plan, ik vind sommige een beetje onzinnig

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:49

Welke vind je dan onzinnig?
En volgens mij moet je nog altijd toestemming aan een Mod vragen wanneer je een [Centraal] topic wil openen.

En er komt niemand aan 'Allemaal dezelfde foto bewerken'.
Dat is 'mijn' topic....Knipoog
Lachen

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 18:55

Shalimar schreef:
Welke vind je dan onzinnig?
En volgens mij moet je nog altijd toestemming aan een Mod vragen wanneer je een [Centraal] topic wil openen.

En er komt niemand aan 'Allemaal dezelfde foto bewerken'.
Dat is 'mijn' topic....Knipoog
Lachen

Ja, en zo heeft half bokt een topic Nagelbijten / Gniffelen

ts:
Liever zo dan twintig topics per pagina die over hetzelfde gaan Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 20:37

suus_ schreef:
Ik zag laatst ook een centraal 'ik heb nieuwe kleren' topic.
Clown

Het aantal topics verminderen lijkt mij een goed plan, ik vind sommige een beetje onzinnig

Dat is in de huiskamer Clown
Alsof daar alle topic's zinnig zijn Clown

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 21:42

In de HK?
Ik dacht ergens anders haha Bloos Clown

Shalimar eigenlijk vind ik ze allemaal niet zo, ik kijk er eigenlijk ook niet in maar er zijn zat mensen die da wel doen. natajsa91 daar heb je groot gelijk in hoor beter dit dan 86 van die aparte topics.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 08:09

Daar heb je inderdaad gelijk in, maar was CB oorspronkelijk niet om je werk te laten zien en je werkt te laten becommentariëren? Ik mis dat nu wel, omdat er elke dag eerst 6 centrale topics boven staan.

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 08:11

Ik vind het prima op CB, de paar topics met echt een Centrale TAG die zijn (redelijk) zinvol en anders wel gewoon leuk en goed gebruikt, de andere topics zoals allemaal de zelfde foto bewerken of de Battle's kunnen wat mij betrefd gewoon blijven, ik doe er altijd aan mee, het is leuk en je kunt er veel mee ! Lachen

Er zou natuurlijk een nieuw subfora kunnen komen om zulk soort dingen te houden maarja zo heeft iedereen weer nieuwe ideeën voor CB en daar kan ook niet alles van uitgevoerd worden, dus laat wat bij betrefd CB maar zoals het is ! Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 10:51

De centrale topics zijn er om er voor te zorgen dat CB niet ondersneeuwt onder de bewerkings aanvragen, avatar aanvragen en collage aanvragen en uitwerkingen... enzovoorts. Naar mijn idee loopt dat prima. Geen tig topics meer over het zelfde onderwerp, bijna iedereen weet ook dat bovengenoemde dingen in de centrale topics horen.

Verder heb je een aantal creatieve spelletjes. Deze zijn er niet om jullie te vermoeien met allerlei gekke dingen maar om mensen die even niet zo goed weten wat ze willen gaan maken op ideeen te brengen. Verder zijn er dingen als 'Photoshop battle' wat interessant is voor meerdere mensen tegelijk. Je vult elkaar aan en krijgt inspiratie van elkaar. Wanneer je een specifieke opdracht krijgt van iemand is het zo veel makkelijker om iets te maken.

Alle centrale topics in een apart forum lijkt me geen oplossing, tenzij je dit doorvoert op heel Bokt. (Ik ga het in iedergeval op tafel gooien)
Verder zou ik 123 geen oplossing zien voor het 'ondersneeuwen van CB'. Ik denk ook dat het de hoeveelheid sneeuwval reuze mee valt.

Brainstormen voor oplossingen is natuurlijk nooit verkeerd; dus wat mij betreft kun je al je ideeen hier gewoon kwijt. Ik ga er ook over na denken.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 11:05

Oké, bedankt voor de informatie Fairie! Lachen
Ik ga ook nog nadenken over oplossingen. Ja