Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valentinow schreef:Ja aan enkel het woordje 'Amen' onder een quote zetten daar erger ik me ook aan. Maar zelf doe ik het soms ook wel. Quoten, amen (oid) eronder zetten en dan daar achter (achter die amen) nog mijn 'aanvulling'. Of vind je dat ook niet kunnen?
Zo doe ik het wel meestal.
Valentinow schreef:Tja, omdat, daar kom je met een goede vraag. Ik zal heel eerlijk zijn (en nu komt er weer een vlaag over me heen denk ik): omdat iedereen het doen.
Maar, dan zal ik ernu op gaan letten dat ik schrijf ik ben het met ... eens, en dan mij verdere uitleg.
Elaine schreef:Valentinow schreef:Tja, omdat, daar kom je met een goede vraag. Ik zal heel eerlijk zijn (en nu komt er weer een vlaag over me heen denk ik): omdat iedereen het doen.
Maar, dan zal ik ernu op gaan letten dat ik schrijf ik ben het met ... eens, en dan mij verdere uitleg.
Ja of je quote het en zet dan: Ik ben het met bovenstaande reactie eens, maar ikzelf...
Zoiets. Dan draag je bij aan de discussie ipv die te verstoren
Elaine schreef:Nee dat bedoelde ik nietMet verstoren bedoel ik alleen 'amen' zeggen
Zonder verdere uitleg.
Soet schreef:Tuurlijk ik ben er zowat zeker van dat dit puur is om het berichten aantal naar boven te krijgen (als er niets meer op staat welliswaar) en omdat een persoon te lui is om alles wat hij/zij denkt, ook echt te typen.
Hoeveel keer zie je niet van die kleine berichtjes als: leuk hoor,leuke jas. *en poef weer al eentje er bij.
Soet schreef:Dan kan je evengoed zeggen: 'ik ben het eens met' of 'ik dacht net het zelfde als'
Daar komen geen discussie's van als: we zitten niet in een kerk hoor. Of discussie's over het geloof.