Heb jij behoefte aan een speciaal plekje voor de jeugd?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij behoefte aan en speciaal plekje voor de jeugd?

ja
52 (48%)
nee
56 (51%)

Totaal aantal stemmen: 108

Chocopasta

Heb jij behoefte aan een speciaal plekje voor de jeugd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 18:24

PPPeet

Re: Heb jij behoefte aan een speciaal plekje voor de jeugd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:25

Er is al een heel tab-blad dat Young Riders heet.. Need I say more??

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 18:28

Nee, dit vorige berichtje was ook niet nodig geweest, al had je even op de link geklikt.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:52

Ik vind het niet nodig. Als je eens kijkt hoe rustig het daar is Scheve mond En wat voor nutteloze posts er worden gepost soms.

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:55

ja Ja ik vind het opzi wel gezellig terwijl ik toch liever in de HK kom dan in de JHK, je zulk mij daarintegen ook nooit vinden op UK maar wel veel op CB dus ja ik vind het wel handig, anders worden de gelijke fora weer zo druk en zo heeft de jeugd meteen zijn eigen hoekje Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:56

Ik vind 't prima zoals het is.
Als ik in Young Riders zit, kijk ik meestal alleen in CB en zo nu en dan in JH. Moet zeggen dat ik vaker op LZP kijk. Puur omdat daar interessantere dingen staan met een bedoeling. In de JH vind je vrij veel topics waarvan ik denk dat ze niet heel veel toevoegen aan Bokt/Young Riders. Lachen
Maar goed, ik snap dat er een leeftijdsgrens wordt gesteld zodat andere fora niet 'vervuild' worden.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:06

Ik hoef het niet hoor, bij jeugdhonk zijn 9 van de 10 topics over liefde etc. zo afentoe best leuk om te lezen maar página's vol, nee dankje. En alle andere jeugdhonken vind ik ook overbodig, alsof 14 jarige geen normaal berichtje of topic kunnen openen over foto's etc. dat ze maar een eigen stukje moeten hebben waar ze in penny taal tegen elkaar hun avonturen kunnen vertellen. Nee dankje.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 07:42

En juist daarom wil ik wel een speciaal plekje, die "nutteloze" topics hoef ik niet tegen te komen, en die kom ik ook niet tegen als ze een apart plekje hebben, want daar kom ik niet. Tong uitsteken

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 11:56

chickey schreef:
Er is al een heel tab-blad dat Young Riders heet.. Need I say more??

helemaal met je eens...
en já ik heb het topic van de link doorgelezen

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 08:12

Neonlight schreef:
En juist daarom wil ik wel een speciaal plekje, die "nutteloze" topics hoef ik niet tegen te komen, en die kom ik ook niet tegen als ze een apart plekje hebben, want daar kom ik niet. Tong uitsteken

Haha lekker makkelijk ben jij, 'ons' opschepen daarmee Knipoog
Bedoel als ik 16/ouder geweest was op dit moment, had ik ook gezegd van jaa prima zo'n jeugd plekje, want dan hoef ik inderdaad ook die 'nutteloze' topics niet tegen te komen.. Vork

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 08:17

Haha
Ik blij dat ik net 16 ben, en trouwens, ik heb nog bijna nooit wat gepost bij youngriders, misschien een keer iets bij CB, maar verder niet.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 14:04

Wat is er mis met selectief kijken naar de kwaliteit van de topics die iemand van onder de leeftijdsgrens plaatst, en hem of haar beperkt toegang geven tot de volwassenfora?

Die leeftijdsgrens heeft tot nog toe nog niemand van onder die grens ervan weerhouden om in de "volwassenfora" te plaatsen...hoe lang het daar dan blijft staan is een tweede.

Persoonlijk ben ik erg blij met de Jeugdfora...kan me de tijd nog herinneren dat we het zonder moesten doen...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 14:29

Ik vind het best zo. Op zich helemaal niets mee, ik kijk eigenlijk best vaak op CB en JH!
YRT, JITP en JHK kijk ik eigenlijk nooit Clown.
MoonChloe schreef:
Ik vind het niet nodig. Als je eens kijkt hoe rustig het daar is Scheve mond En wat voor nutteloze posts er worden gepost soms.

Wil jij nutteloze posts in jou UK of LZP (ik noem maar wat) topics dan?

Heb JA gestemt

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:14

Verlaag de grens dan naar 12 ofzo, de overgang van basisschoolkids en middelbareschoolgangers.. Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:28

@Ladyluna, als je bedenkt wat de minimumleeftijd is op bokt, is er dan nog een reden voor de jeugdfora als jij alles wat 12 jaar is op de volwassenfora hebben wil?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:30

Ik heb ook ja gestemt Ja

@ TS, waarom heb je deze poll geopend?
Er zijn ondertussen al genoeg discussies geweest over het wel of niet nodig vinden van het YR tabblad, dat mij deze vrij overbodig lijkt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 01:28

Ondaks ik zelf pas 17 word dit jaar heb ik ook ja gestemd. Vanaf 16 kom je toch een beetje in een 'andere fase' waarin je net iets volwassener word. (zelf nooit geloofd tot ik het ook echt merkte) Ik kijk niet meer op jeugd forum omdat me dat simpelweg totaal niet meer boeit. Ik kan me niet voorstellen dat oudere bokkers het uithielden toen het jeugdforum er nog niet was.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 21:27

neuh dat hoeft voor mij niet echt eigenlijk

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:24

Cassidy schreef:
@Ladyluna, als je bedenkt wat de minimumleeftijd is op bokt, is er dan nog een reden voor de jeugdfora als jij alles wat 12 jaar is op de volwassenfora hebben wil?

Ben blijkbaar niet op de hoogte, verder snap ik dat iedereen die 16+ is ja stemt, ik zou zelf als ik 16 was ook voor ja gestemd hebben, maar nu ik dus nog 15 ben voor nee Clown

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 22:52

Mijn punt is al duidelijk denk ik, ik stem voor nee.
Maar ik vrees dat dit een eindeloze discussie gaat worden tussen de 16- en 16+ bokkers, niet erg uiteraard, een leuke discussie is nooit weg Lachen

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 23:04

Heb juist ook een PB gezonden naar Fairie puur omdat er in mijn ogen bij 'crea bea' niet erg veel goede tips en commentaren worden gegeven. Ik ben zelf 14, en ik erger me dood als ik foto's moet plaatsen bij CB, aan iets zoals 'leuk konijntje' heb ik nu eenmaal niets

En zoals hier ook al is gezegt. De jeugd topic's draaien nu eenmaal niet zo goed: Er worden volop topic's aan gemaakt. Maar er worden erg weinig reactie's gegeven. Zo schiet het natuurlijk ook niet op.

Volgens mij is het wel een goed idee voor de jongere bokkers die echt technische commentaren willen bij ITP of UK te plaatsen. Als de foto's dan ook niet zomaar tuin- en huis foto's zijn. Of de gedicht niet zomaar gekrabbel op een blaadje zijn, etc.

Ik was al van plan om hier een topic over te starten, dus fijn dat hij er nu is Ja
Verder vind ik deze topic's wel erg leuk:
[JH] Jeugdhonk
[YRT] Young rider talk
[JHK] Huiskamer

[JITP] en [CB] hebben zeker ook hun waarden. Begrijp me niet verkeerd. Maar IMO mag de leeftijdgrens wel 2 jaartjes naar beneden.

@pharagirlke: Ik zie weinig verschil bij ITP en JITP (buiten de reactie's dan) en de [soms] penny meisjes met hun o zo stoere zwarte hengst. Maar meestal ligt die leeftijdsgrens ook wel onder de 14.
Bij CB en UK zie je enkel het verschil tussen amateurs foto's van 'kinderen' en 'volwassenen' bij de volwassenen worden er altijd goede tips gegeven, bij de 'kinderen' zie je dat steeds minder. Zonde vind ik dat.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 06:56

Technisch commentaar bij JITP??? Waarop wil je dan technisch commentaar hebben? Hoe een pony in de wei staat te grazen of zo? Technisch commentaar is meer voor CB of voor HAW, bij de gewone ITP zie je ook geen technisch commentaar.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 10:49

Neonlight schreef:
Technisch commentaar bij JITP??? Waarop wil je dan technisch commentaar hebben? Hoe een pony in de wei staat te grazen of zo? Technisch commentaar is meer voor CB of voor HAW, bij de gewone ITP zie je ook geen technisch commentaar.

ROFL

Nee ik ben er wel blij mee zo.
Er staat zoveel onzin die dan de andere forums bespaard owrden.
En degene die wel serieus bezig zijn zullen ook wel serieuze reacties krijgen, aangezien er genoeg serieuze kids zijn zo te zien ?

Love__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 21:25

Nee, niet nodig. Ik snap wel dat het er is, anders wordt Bokt zo groot, want als iedereen bij ITP gaat posten, zijn er zoveel topics dat je waarschijnlijk weinig reacties krijgt..

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 08:09

Nee, ik zelf heb er geen behoefte aan...
kan me aan de andere kant wel voorstellen dat sommige het leuk vinden om een plekje met 'leeftijdsgenoten' te hebben.
maar nee ik niet Knipoog
ik kom er dan ook zelden.... alleen om een ITP topic te plaatsen..
aangezien dat nog moet voor de 16 jaar regel....
maar nog 4 maandjes en dan ben ik daar (gelukkig) ook van af Knipoog