http://www.mijnalbum.nl/Album=GLQX3H3Z
Op de eerste foto staat mijn verzorgpaard Pieternel die ik nu 2 jaar verzorg.
Eerst wou ik heel graag wedstrijden rijden maar doordat de eigenaar een fokker is heb ik geen tijd om dit te doen maar ondanks dat ga ik nog heel vaak naar haar toe om in de wei te rijden of in het bos of gwoon lekker prutsen. Ze is een friesche stermerrie van bijna 11 en ze kan ook super fijn draven en zonder enige moeite kan ik op haar doorzitten. Pieternel had ook een friezen maatje maar omdat die niet drachtig wou worden is die verkocht en heeft ze een heel goed baasje gekregen waar ik en mij vriendin (die haar verzorgde) soms op bezoek mogen. Pieternel is ook heel rustig want ik heb m`n bange moeder een keer op haar gezet en terwijl zij helemaal in spanning zat, stond pieternel gwoon stil en deed helemaal niks.Op de eerste foto zit ik trouwens op Pieternel

Op de tweede foto licht mijn hondje toen we hem nog net hadden nu is hij inmiddels al 3 maar het is net of ik niet anders weet dan dat hij er is.
Op de 3e foto staat Helvira. Zij is echt heel eigenwijs en als we met haar aan het wandelen zijn wil ze niet anders dan eten, springen en galloperen kan ze trouwens ook heel erg goed en als ik haar los laat en een paar keer klak met m`n tong gaat ze met een opgeheven hoofdje er in de galop vandoor.
Op helvira rijden we niet en omdat we geen geld hebben voor een karretje zit er niks anders op dan lekker wandelen en longeren maar dat is ook heel erg leuk.
op de 4e staat m`n baby joey natuurlijk is ie niet echt m`n baby maar hij loopt en doet als een baby.
Hij wil altijd op je schoot zitten en soms kijkt hij je heel lang aan en opeens sprint hij naar je toen en drukt z`n neusje tegen je lippen aan (soms iets te hard).
Op de 5e foto staat Pieternel nog een keer in haar stalletje.
Het eerst volgende veulen van Pieternel heeft de eigenaar gehouden en nadat het andere paard weg was , was er nog een stal vrij en daar staat dat veulen nu en die is nu bijna 1 jaar oud en kan al vast staan, hoeven uitkrabben en is al gewent aan een dekje op haar rug en het halstertje natuurlijk.