Weet serieus nergens wat van af, en heb zelf ook nog nooit zoiets gezien bij mensen van bokt.
Ik zie mijn onderschrift ''normaal'' zoals ie is.
De mail: ( moddies, dit is niet om iemand belachelijk te maken of persoonlijke dingen door te geven, dit is wat ZIJ ziet

Chichiba schreef:Dit is wat ik zie...Ook in je profiel...(helaas is de foto niet helemaal heel)
Deze staat onder je berichtje...
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
Deze in je profiel...
Ik heb er even een screencapture van gemaakt...
Dit is de originele foto...
Als jij ze niet gebruikt...heb je dan enig idee hoe ze bij jou in je onderschrift en profiel komen? Snap er helemaal niets van...Schrok er gisteren nogal van...Las dat berichtje 'veilig tuigje voor konijn?' en zag jou reactie met daaronder mijn caafjes...Vind het raar...Misschien dat jij weet hoe dat komt?
Ben ik nou gek ? Of heeft mijn onderschrift gekkecavia ziekte ?

En nee, ( wat ik in eerste instantie ook dacht ) ik houd niemand voor de gek!! En ben ook geen op hol geslagen penny