Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Big Microsoft is watching you.......
Ymke schreef:Dit komt er op mijn laptop ook altijd en het ergste is dat ie 100% zeker weten niet illegaal is.
paddington schreef:Heb ik ook gehad op mijn pc.. ik heb via een collega toen een link gehad
die ik moest downloaden en toen kwam de waarschuwing niet meer en tot
op heden geen last der meer van
domegra schreef:Dat verzoek kreeg ik gisteren ook, het is heel eenvoudig uit te schakelen. Als het goed is krijg je nu rechts onderin je scherm een sterachtig figuurtje (met open punten en één punt ontbreekt).
Met je rechtermuisknop klikken en kiezen voor 'instellingen voor meldingen wijzigen (eventueel paar keer proberen, ik kwam eerst ook niet in het goede scherm uit). In het daaropvolgende scherm kun je gewoon aangeven dat je geen melding meer wilt en ben je ervan af.
JB55 schreef:Maar Big Mac misschien welIk werk alleen met MACBig Microsoft ain't watching me
bonney4evver schreef:domegra schreef:Dat verzoek kreeg ik gisteren ook, het is heel eenvoudig uit te schakelen. Als het goed is krijg je nu rechts onderin je scherm een sterachtig figuurtje (met open punten en één punt ontbreekt).
Met je rechtermuisknop klikken en kiezen voor 'instellingen voor meldingen wijzigen (eventueel paar keer proberen, ik kwam eerst ook niet in het goede scherm uit). In het daaropvolgende scherm kun je gewoon aangeven dat je geen melding meer wilt en ben je ervan af.
http://www.microsoft.com/genuine/notify ... layLang=nl
krijg ik dan..