maak bokt weer simpel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

maak bokt weer simpel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 11:04

wie deelt met mij dem mening dat bokt wel heel erg veel fora en subfora heeft?

ook nalv de slotjes die gegeven worden.

is het niet veel makkelijker, voor iedereen, dus de mods ,de beheerders en de bokkers, dat alles weer vereenvoudigd wordt?

is het misschien een idee om aan te geven welke fora van jou weg mogen, of samengevoegd mogen worden?

ik heb nu al meerdere malen gehad dat een topic op slot werd gegooid omdat het niet mocht op da6t forum
WTF hoe moet je nu nog weten wat je waar moet plaatsen ??

Kieffer

Re: maak bokt weer simpel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:08

Ik vind dat bokt prima is zo. Als je een beete logisch nadenkt kan je een topic wel logisch plaatsen, anders is er altijd wel iemand die het ziet en dan wordt je topic verplaatst, ook geen drama toch?
Er zijn fora waar ik niet op kom, dus voor mij weinig nut hebben. Maar om nou te roepen dat ze weg moeten, nee... Andere mensen hebben er weer wél veel plezier van.
Ik heb nog nooit een slotje gehad omdat het verkeerd geplaatst was, het werd dan gewoon verplaatst.

Kim82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:09

Ik vond bokt ook vroeger ook fijner. Ben er nu wel aan gewend, maar echt overzichtelijk vind ik het niet.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 11:09

kieffer, ik heb andere ervaringen

en ik weet niet of jij het oude bokt mee hebt gemaakt?
maar daarbij konden mooi alle fora's op een pagina, dat was echt heerlijk, kon je lekker surfen, nu ben ik eerst een half uur aan het zoeken waar dat forum ook al weer stond :S

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:10

Ik vind bokt prima zo, d'r zijn zoveel gebruikers dat als je alles weer bij elkaar doet je onmogelijk veel topics per subforum krijgt. 't Was eerst heel erg wennen voor mij met die tabbladen maar dat gaat nu prima. Ik kijk niet overal, maar anderen kijken weer veel op plekken waar ik niet kijk. Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:10

bokt is prima maar ik vindt het ook over zichtelijker als ze alle topics waar slotjes op zitten of hele oude topics weg kunnen halen want dan wordt het ook wat overzichtelijker

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:11

Meestal ik het wel duidlijk waar je een topic moet plaatsen en anders dan vraag je het toch even voor je iets plaatst.

Ik zou het ook geweldig vinden als Bokt weer was zoals vroeger maar de enige manier waarop dat kan is door 50.000 leden eruit te gooien en dat is misschien ook niet alles.

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:13

Ook ik vind het prima zo als het nu is. Als je ergens niet zeker van bent lees je even de regels van dat topic door en dan weet je het vaak snel genoeg of het daar kan of niet.
Zonodig de zoekfunktie gebruiken en dan is het helemaal goed.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:20

Als ik eerlijk ben, vond ik het vroeger ook overzichtelijker. Inmiddels ben ik aan de nieuwe lay-out gewend en kan alles - meestal Clown - wel vinden, maar kan me best voorstellen dat sommige users daar moeite mee hebben.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:23

Ik vind het prima zo, ik heb er absoluut geen moeite mee en alles staat prima Lachen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:25

Het LIJKT onoverzichtelijk nu met al die tabbladen en fora en subfora , maar het is wel goed dat het gedaan is vind ik.

Nu kun je wat gerichter zoeken en plaatsen en staat alles niet meer zo door elkaar heen.

Als je nog steeds alle berichten wilt bekijken dan kun je toch forum voor forum afgaan ?

IMO. is het niet meer te doen om alles bij te houden en door te kijken , vroeger ging dat nog wel maar nu is het gewoon te groot en kun je de dingen die je interesse niet zo hebben , lekker makkelijk overslaan. Juist fijn dus Lachen

renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:26

Vroeger kon het ook overzichtelijker volgens mij. Er zijn nu zoveel mensen op bokt dat als je het als het oude bokt doet en je plaatst een topic dan is die na half uur al op volgende pagina. Nu blijft je topic tenminste tijdje staan, daar waar die hoort.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:27

Er zijn inderdaad veel subfora, snap nog steeds niet waarom er een JITP ed zijn. Maar dat zal wel aan mij liggen. Vork
De layout vind ik wel veel beter geworden, die tapbladen zijn echt top. Verder heb ik niet zoveel problemen met het niet kunnen vinden of plaatsen van topics.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:29

JITP snap ik op zich wel, en ook dat er een leeftijdsgrens moet zijn, maar bij sommige mensen denk ik: waarom moeten hun nou net naar JITP gaan? maar goed regels zijn regels Lachen

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:30

Ik heb zoiets van paardenfoto's zijn paardenfoto's. Vork

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:31

Ik vind bokt juist fijn zo Ja Anders wordt het zo'n chaos
Nee, doe maar niet wat mij betreft Haha! Vork

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:35

Ik vind het ook prima, het is te druk om weer terug te gaan naar het oude systeem.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:37

ik weet niet eens meer hoe het vroeger was Clown

ik vind het wel goed zo.. Knipoog

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:33

Ik ben het wel met crossmonster eens Ja
Heb je vragen over transportbeschermers, lijkt het mij 'normaal' dat die vraag bij HAR wordt geplaatst, of toch bij TAO Verward
en een vraag over een regendeken? Is dat voor [SV] of [VSW] of toch [HAR]?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:35

Het nadeel van minder verschillende verdelingen is dat je post binnen 2 min op pagina 2 staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:35

als ik soms kijk welk topic er naar JITP verplaatst word, terwijl diegene wel 16 is, dat vind ik een beetje raar, maar ik vind het wel overzichtelijk Ja

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:37

ik vind dat oude topics gewoon verwijderd moeten worden. Dat ruimt lekker op.

En ook gebruikers die bijvoorbeeld al meer dan een jaar niet online zijn geweest, die mogen van mij dan een berichtje krijgen dat als ze ze zich binnen 1 maand niet meer aanmelden dat dan hun account word verwijderd.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 13:44

Maar wat ruimt er dan zo lekker op als je oude topics verwijderd? Die staan toch op pagina ..... heel veel in ieder geval dus die kom je niet zomaar tegen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 14:41

Oude topics verwijderen is geen goed idee. Dat is namelijk ook gewoon informatie. Naslagwerk. Er kan een oud topic staan vol met informatie over bijvoorbeeld een bepaald soort zadel. Dan is dat fijn als je dat na kan lezen.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 14:44

Ook ik vond het vroeger overzichtelijker..
Ben wel gewent aan de layout maar echt door alle tabbladen heen gaan dat doe ik niet meer en tja dan mis je wel eens wat haha.. ik kijk heel vaak gewoon op home en kom dan ook veel tegen.. haha