Een alles-gelezen knop?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Een alles-gelezen knop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 20:27

Hallo medebokkers!

Ik vroeg me af. bij Toon je eigen berichten. zou daar misschien een knop bij kunnen dat als je daar op drukt dat je zeg maar alles gelezen hebt. want ik irriteer me altijd, ik heb op heel veel topics gewoon een keer gereageerd en die wil ik verder niet meer lezen. maar ze staan wel iedere keer in lijst met een nieuw-bericht icoontje. ik hoop dat jullie mij begrijpen.

Groetjes desiree

jokari

Re: Een alles-gelezen knop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 20:31

zo'n alles-gelezen-knop hoeft voor mij niet, ik zou het persoonlijk makkelijker vinden als ik topics uit die lijst gewoon zou kunnen verwijderen, zoals je in je berichtenlijst kan.
Want idd, veel topics die in die lijst blijven staan, en telkens weer bovenaan komen te staan, doe ik toch niet meer open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 20:43

jokari schreef:
zo'n alles-gelezen-knop hoeft voor mij niet, ik zou het persoonlijk makkelijker vinden als ik topics uit die lijst gewoon zou kunnen verwijderen, zoals je in je berichtenlijst kan.
Want idd, veel topics die in die lijst blijven staan, en telkens weer bovenaan komen te staan, doe ik toch niet meer open.

Hee ja, dat is eigenlijk nog een veel beter idee! gewoon de topics kunnen verwijderen uit je lijst!! goed idee.

Groetjes Desiree

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:14

Ik ben er ook wel voor om topics te kunnen verwijderen uit je lijst.

Zo heb ik bijvoorbeeld een week geleden in een HK topic mijn medeleven betuigd naar een overleden Bokker toe, maar daar kom ik voor de rest niet.
Echter hoef ik dat topic niet steeds bovenaan mijn berichten lijst te zien staan, ik reageer er immers niet meer.

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:17

Wat een goed idee, zou heel handig zijn! Lachen (vooral die topics als: '' waar denk je aan bij deze ava'' enzo..)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:20

Ik zou daar eigenlijk ook wel wat in zien! Er zijn zoveel langlopende topics, waar je ooit eens in gereageerd hebt, die vervolgens alsmaar bovenaan je lijst blijven staan. Daardoor zakken de topics waarvan ik wel benieuwd ben naar nieuwe berichten, al snel naar beneden.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:22

Mee eens! ik wil er ook zo een, ik heb zoveel van die topics, waar je één keer in hebt gereageerd en dan steeds bovenaan je lijst hebt staan.. bovendien is het hele overzicht zo weg, met alle topics waar ik ooit in mijn boktcarriere in heb geschreven! ik zeg: GRAAG!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:24

Meld mij ook aan......
Wil ook graag zo'n knopje.

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:25

Ja ik ook, ik had hier ook al een topic over gemaakt Ik wil het echt graag zon knoppie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:33

Oke Haha! . hoop dat er snel een beheerder komt!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:35

( heb dit nu dus ook met dit topic, echt irri Tong uitsteken 1x reactie is genoeg Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:37

DresslOver schreef:
( heb dit nu dus ook met dit topic, echt irri Tong uitsteken 1x reactie is genoeg Tong uitsteken )

Vork Tong uitsteken

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:59

Dit is een vraag die de laatste tijd veel voorbij komt, ik ga dit topic sluiten. Het is duidelijk dat de huidige 'bekijk je eigen berichten' niet voldoet, er komt een nieuwe versie van, maar dit kan even duren. VOor een uitgebreid antwoord, zie dit topic: viewtopic.php?f=25&t=730236