OW door aanbieden andermans goederen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

OW door aanbieden andermans goederen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 10:15

Gister heb ik een OW ontvangen van Siempie voor het aanbieden van andermans geiten op commercieel, in november schijn in een UN te hebben ontvangen voor hetzelfde (ik denk dat dat was omdat ik voor een stalgenootje een deken zocht), weet ik niet zeker.

Ik vind het werkelijk bizar dat je een OW krijgt omdat je een advertentie plaatst voor een ander. Stuur gewoon een PB en ik verwijder m, totaal geen punt.

Zijn er meer mensen die om zoiets pietluttigs een OW hebben gekregen? Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de bemiddelaars?

Flew

Re: OW door aanbieden andermans goederen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:16

Euhm, je mag op 'Commercieel' toch producten aanbieden die van een ander zijn (mits overlegd met de eigenaar van de producten natuurlijk), of heb ik dat verkeerd begrepen?

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:18

Ik wou net zeggen, dat doen veel meer mensen op Commercieel...
Vreemd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:23

Och jee zijn er weer nieuwe regels en heb je die gemist?? Word je dus meteen afgestraft. Ja bokt is onverbiddelijk alleen op de verkeerde manier. Over sociaal gesproken, bokt moet toch socialer, goed voorbeeld doet goed volgen.

Had ik toch bijna een regendeken voor een kennis hier neergezet, weet ik dat ook weer. Dus meissie dat wordt dan wederom marktplaats.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:25

Apart Scheve mond

Commercieel is daar toch voor? voor het aanbieden van andermans spullen??

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:27

Commercieel is voor het aanbieden van commerciele producten (als je een winkeltje hebt ofzo) en voor het aanbieden van andermans paarden.

Andermans auto's, vaatwassers, huizen, planten en dus ook geiten vallen daar niet onder.

Dat is niet recent veranderd, maar eigenlijk al zo sinds het ontstaan van EA-CO.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:34

Staat het ook zo in de regels? Want dán is het inderdaad wel duidelijk, anders misschien een idee om het duidelijker in de regels te zetten? Lachen

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:34

Ik vind het een beetje raar eigenlijk.. Zie heel erg veel van zulke advertenties staan hoor..
Vind het vooral vreemd dat er gelijk een OW aan je broek wordt geplakt..

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:36

Het is niet de bedoeling om individuele OW's op forumzaken te bespreken. Je kan contact opnemen met de moderator in kwestie voor uitleg en met de bemiddelaars als je het niet eens bent met de OW.

hier een slotje.

en @Flew: ja, dit staat zo in de regels.
@Frozenstar: je krijgt er niet 'gelijk' een OW voor, eerst gewoon een pbtje met uitleg.