nee, maar het kan zijn dat als je een vraag hebt en je vind dat je het wel weet/genoeg antwoorden hebt gehad, geen behoefte meer hebt om de rest lezen??!
Ja ik vind dat ook. Alleen soms word het een discussie tussen andere waar jezelf niet meer tussenkomt en dan lees ik het niet meer. Oja dit staat verkeerd.
Ik denk overigens dat de meeste mensen de berichten wel allemaal lezen. Als ik naar mezelf kijk lees ik berichten wel, maar ik doe niet met alle berichten iets. In het geval van rijtechnische problemen haal ik eruit wat ik zinvol vind. Meestal reageer ik dan wel met een onderbouwing waarom ik dingen wel of niet zinvol vind, maar dat is imo geen verplichting... Ik kan er ook niet wakker van liggen als iemand een tip van mij negeert, ik ga er gewoon van uit dat ze er niets mee kunnen om wat voor reden dan ook
Als je een vraag stelt als: Hoeveel paarden heb jij? Dan krijg je een topic van 14 pagina's waarin iedereen vertelt hoeveel paarden hij of zij heeft.. Erg oninteressant. Maar als het een topic is, waarin je een vraag stelt, dan vind ik wel dat je alles hoort te lezen.
Dan heb je het evengoed over 40 pagina's geloof ik. Het gemiddelde topic heeft een pagina of 2 tot 4. Als jij serieus een vraag stelt dan lees jij je topic imo echt wel bij. Zoveel werk is dat ook weer niet lijkt me.
Als ik zelf een topic zou openen met een vraag, zou ik zeker alle antwoorden lezen. Alleen al omdat andere bokkers de moeite nemen om jou verhaal te lezen, en een antwoord te geven. Als het een topic is op de huiskamer of speelkamer is het wat anders, maar over het algemeen zal ik wel alles lezen .