Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Sinds enige tijd is er in deze fora de 15 foto regel. Helemaal prima, geen problemen mee. Als je teveel foto's plaatst gaat je topic op slot.
Maar laatst zag ik dat een mod van een aantal foto's links had gemaakt, dus, hoe zit het nou?
Mickey schreef:Maar goed dat wordt blijkbaar niet gewaardeert.
Kan, maar dan zullen we dus even overleggen of we het dus weer gewoon domweg op slot knallen of even wat foto's editten.
Even heel iets anders tussendoor.
Wanneer je ziet dat een mod iets doet wat volgens jou niet klopt, pb dan even een mod of Tem.
Je start de laatste tijd erg vaak een topic met een vraag die je heel goed eerst aan de betreffende mod had kunnen vragen.
Sylvia schreef:Volgens mij is de regel al een hele tijd dat het aangepast wordt naar een link... Ik heb in elk geval wel eens getemt omdat 1 topic op slot ging en het andere veranderd wordt... Heb daarna eigenlijk geen slotjes meer gezien, niet echt op gelet ook eigenlijk.
Voor zover ik weet wordt het in elk geval al een tijd opgelost door de foto's in links te veranderen.
Oscar schreef:Ook aan onze aanpassingsbereidheid (mooi woord trouwens) zit een grens