teveel foto's HAW/ITP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

teveel foto's HAW/ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 19:25

Sinds enige tijd is er in deze fora de 15 foto regel. Helemaal prima, geen problemen mee. Als je teveel foto's plaatst gaat je topic op slot.
Maar laatst zag ik dat een mod van een aantal foto's links had gemaakt, dus, hoe zit het nou?

Julia

Re: teveel foto's HAW/ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:27

Je mag 15 zichtbare foto's plaatsen. De rest van de foto's in linkjes. Echter weet ik niet of er dan nog een limiet aan zit. Straks heb je een topic met 30 foto's. (??)
Dus wat dat betreft, ik ben ook wel nieuwsgierig.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 21:11

Dit heb ik een tijdje terug al aangekaart, de een zette een slotje en de ander veranderde in links.
Volgens mij is de regel nu; 'teveel foto's --> slotje.'
*kijkt met schuin oog naar Mickey/Oscar?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 00:09

Volgens mij is de regel al een hele tijd dat het aangepast wordt naar een link... Ik heb in elk geval wel eens getemt omdat 1 topic op slot ging en het andere veranderd wordt... Heb daarna eigenlijk geen slotjes meer gezien, niet echt op gelet ook eigenlijk.

Voor zover ik weet wordt het in elk geval al een tijd opgelost door de foto's in links te veranderen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 12:46

Gisteren is er anders nog een slotje gezet, daar durf ik m'n hand om te verwedden.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 13:07

stef schreef:
Sinds enige tijd is er in deze fora de 15 foto regel. Helemaal prima, geen problemen mee. Als je teveel foto's plaatst gaat je topic op slot.
Maar laatst zag ik dat een mod van een aantal foto's links had gemaakt, dus, hoe zit het nou?

Ja Stef dat heb ik gedaan.

Maar goed dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd.
Kan, maar dan zullen we dus even overleggen of we het dus weer gewoon domweg op slot knallen of even wat foto's editten.

Even heel iets anders tussendoor.
Wanneer je ziet dat een mod iets doet wat volgens jou niet klopt, pb dan even een mod of Tem.
Je start de laatste tijd erg vaak een topic met een vraag die je heel goed eerst aan de betreffende mod had kunnen vragen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 13:31

@MissHaffie, tem dan gewoon... Dat heb ik toen ook gedaan.

Persoonlijk vind ik een topic op slot knallen omdat er 16 foto's in staan een een veel te harde maatregel, dat heb ik van begin af aan gevonden. Ik was allang blij dat ze het tegenwoordig zelf veranderen in linkjes...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 13:46

Dat vind ik ook, van de andere kant loop je het risico dat mensen dan geen reden zien om er zelf op te letten: het wordt uiteindelijk toch wel aangepast en tot die tijd staan lekker al je foto's daar: een winwinsituatie voor de TS.

Als je het op slot zet met een PM naar de TS, met daarin het hele bericht gequote, dan is het niet zoveel werk om een nieuw topic aan te maken, want dan hoef je niet de links etc opnieuw te doen. Maar het kost wel genoeg moeite om te onthouden dat je daar even op moet letten.

Ach, wat mij betreft moet dat allemaal wel in redelijkheid kunnen - soms lijkt het beter om even gauw een paar foto's in links te veranderen, soms is op slot zetten beter.

Het is een beetje jammer dat een beetje behulpzaamheid van de mods gelijk zou moeten betekenen dat je dat ALTIJD zo moet doen. (Dat moedigt niet echt een soepelere opstelling aan natuurlijk Lachen )

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 18:12

Mickey schreef:
Maar goed dat wordt blijkbaar niet gewaardeert.
Kan, maar dan zullen we dus even overleggen of we het dus weer gewoon domweg op slot knallen of even wat foto's editten.

Even heel iets anders tussendoor.
Wanneer je ziet dat een mod iets doet wat volgens jou niet klopt, pb dan even een mod of Tem.
Je start de laatste tijd erg vaak een topic met een vraag die je heel goed eerst aan de betreffende mod had kunnen vragen.

Jammer dat je iets wat ik niet begrijp gelijk uitlegt als dat het niet gewaardeert wordt Verward
Ik weet niet eens meer welke mod het was (kennelijk jij), en de laatste tijd erg vaak? Gevalletje van kris bedoel je? Dat is dan 2x, owh wat vaak.....

Ben me van geen kwaad bewust, je weet zo onderhand hoop ik dat ik geen stoker ben, krijg nu alleen wel het gevoel dat je dat zo ervaart.
Jammer

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 22:31

Ik vind het op slot gooien van een topic dan wel een erg strenge regel!
Ik heb toevallig gisteren nog een topic aangemaakt, foto's geplaatst, geteld......misgeteld ( Clown ) en dus 18 foto's geplaatst.
Nu ik dit zo lees ben ik erg blij dat er links zijn gemaakt van 3 foto's en niet mijn topic op slot is gezet!!!!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:01

Sylvia schreef:
Volgens mij is de regel al een hele tijd dat het aangepast wordt naar een link... Ik heb in elk geval wel eens getemt omdat 1 topic op slot ging en het andere veranderd wordt... Heb daarna eigenlijk geen slotjes meer gezien, niet echt op gelet ook eigenlijk.

Voor zover ik weet wordt het in elk geval al een tijd opgelost door de foto's in links te veranderen.

Dat klopt, Sylvia.
Ik had ook gemerkt dat er soms wat wisselend gemodereerd werd, en dat was voor ons aanleiding om het even te bespreken zodat iedereen (voor zover mogelijk) op dezelfde manier zou modden.

Stef, als iemand per ongeluk 1 of 2 foto's teveel plaatst en het is een kleine moeite om het even aan te passen, dan doen we dat.
Het openen van een fototopic is best veel werk, en voor ons is het een kleine moeite om even een foto aan te passen naar een link.
Ik hou er zelf niet zo van om meteen alles op slot te gooien omdat er toevallig een regeltje is dat iets anders meldt, zeker niet als het een kwestie van "kleine moeite, groot plezier" is Knipoog
Als het vaker voorkomt bij eenzelfde gebruiker, dan is de kans groot dat er wel een slotje op komt.
Ook aan onze aanpassingsbereidheid (mooi woord trouwens Cool ) zit een grens *LOL*

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:07

ben er mee eens als je meer dan 15 foto's heb staan om gelijk er een slotje te op laten knallen.
Er moet tuurlijk wel een limiet erop hebben maar 1 foto meer moet geen probleem zijn.,(2 oke dan moet er een maatregel zijn) odan zal ik gewoon die persoon even pb'en van of ze er een foto weg wil halen .
Als die persoon het niet dan oké dan heb je hem gewaarschuwd en dan zou er een slotje op komen!
Laatst bijgewerkt door netam12 op 04-03-07 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 18:08

Oscar schreef:
Ook aan onze aanpassingsbereidheid (mooi woord trouwens Cool ) zit een grens *LOL*

hmmz, scabble en dan 3 dubbele woordwaarde Knipoog

Maar tnx, dat wilde ik dus weten