Waarom geen pm's kunnen weigeren???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Waarom geen pm's kunnen weigeren???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 00:48

Mijn vraag zit al in de titel. Ik heb in het verleden wat pm's van mensen waar ik geen pm's wens te krijgen direct ongeopend verwijderd. Nu kom ik erachter, na het uitgeprobeerd te hebben met mijn vriendin, dat degene die de pm verstuurd tóch de indruk krijgt dat de pm gelezen is door mij.

Is het "in te bouwen" door Bart dat je pm's ongeopend terug kunt sturen? Met uitzondering van die van de mods natuurlijk. Schijnheilig

Eline

Re: Waarom geen pm's kunnen weigeren???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 10:08

Is dat een functie die je in combinatie of los van de foei functie zou willen zien?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 12:44

Los zou in individuele gevallen wel handig zijn maar in combinatie met de foei functie zou het eigenlijk standaard moeten zijn. Nu krijg je ze binnen met een rood vlakje ervoor en worden dan (als je tenminste consequent bent) ongeopend verwijderd.
Het vervelende is dat de verzender dan toch schijnt te denken dat je die bull oliebol hebt zitten lezen.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:45

Hele goeie van Slimmerik, ik ben zeker voor! Dat zou best een hoop ergernis kunnen schelen.
Ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt..

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 21:41

Ja want met dat foei krijg je nog steeds PBs, zou ook handig zijn dat je ze idd terug kan sturen Tong uitsteken
Ik heb het ook zo gedaan: na mijn laatste PB naar diegene, de PB die ik terugkreeg lekker ongelezen verwijderd Haha!
Geeft een goed gevoel dat diegene voor jan banketstaaf wat terug gestuurd heeft, sorry het interesseert me niet haha.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 21:56

Summertje schreef:
Ja want met dat foei krijg je nog steeds PBs, zou ook handig zijn dat je ze idd terug kan sturen Tong uitsteken
Ik heb het ook zo gedaan: na mijn laatste PB naar diegene, de PB die ik terugkreeg lekker ongelezen verwijderd Haha!
Geeft een goed gevoel dat diegene voor jan banketstaaf wat terug gestuurd heeft, sorry het interesseert me niet haha.

Diegene kan alleen niet zien of jij hem wel of niet hebt gelezen, dus als je hem verwijdert denkt die persoon nog steeds dat jij alles hebt gelezen Knipoog
De enige manier is om hem gewoon ongeopend in je inbox te laten staan, dan kan die persoon zien dat jij het toch niet leest.Maarja dat is ook irritant voor jezelf omdat het boven aan blijft staan, en zo boeiend vind ik het dan ook weer niet.

Dsu Slimmerik's optie vind ik wel een goed idee.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 22:13

Dat interesseert mij niet haha. Laat maar lekker denken toch? Tong uitsteken
En anders weet diegene het bij deze hahaha Haha!
En die PBtjes zijn het niet waard om in mn inbox te blijven staan, hup weg ermee!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 23:08

dwaallicht schreef:
De enige manier is om hem gewoon ongeopend in je inbox te laten staan, dan kan die persoon zien dat jij het toch niet leest.Maarja dat is ook irritant voor jezelf omdat het boven aan blijft staan, en zo boeiend vind ik het dan ook weer niet.
Dsu Slimmerik's optie vind ik wel een goed idee.
[/quote]

Ook als je hem niet opent, krijgt de afzender door dat ie gelezen is. Dat is nou juist het idiote ervan. Ik heb altijd de pm'tjes ongeopend laten staan of ongeopend verwijderd. In beide gevallen krijgt afzender het idee dat je hem gelezen hebt.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 23:39

Als ze nu dit topic lezen dan weten ze igg dat ze die PB's voor jan banketstaaf hebben gestuurd Haha!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 23:44

Ik ga bij Bart vragen of dit technisch mogelijk is en of het programmeren hiervan niet buitenproportioneel veel tijd kost.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 00:17

Op HPS krijg je als een persoon je genegeerd hebt de melding als je een pb verstuurd dat je hem niet kan versturen omdat die persoon je heeft genegeerd,
misschien voor hier dan ook een optie

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 00:23

Medousa schreef:
Op HPS krijg je als een persoon je genegeerd hebt de melding als je een pb verstuurd dat je hem niet kan versturen omdat die persoon je heeft genegeerd,
misschien voor hier dan ook een optie

Weet je ook gelijk wie er een hekel aan je heeft Nagelbijten / Gniffelen Wel zo handig Clown

Nee ik vind het idd ook wel handig! Ja

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 08:18

jeetje dat jullie dat kunnen! Ik zou hem willen lezen, ben veeeel te nieuwsgierig!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 08:31

Ik heb al 2 pb's in mijn inbox staan vanaf 28-12-06,en ik wil ze NIET weggooien,omdat de verzender dan denkt dat ik ze gelezen heb.
Ik wil ze dus wel weghebben,maar alleen als de verzender ziet dat ik ze ongelezen weggegooit heb.

Ik bedoel..je kan ook een bericht verwijderen nadat je het verstuurd hebt en de ontvanger heeft hem nog niet geopend,en dan staat er bij de ontvanger: verzender heeft het bericht verwijderd (of zoiets) en dan is ie dus weg.
Ze zien dan wel dat je een pb gestuurd hebt,maar hij is er al niet meer.

Zoiets moet ook mogenlijk zijn met berichten die je ongeopend weggooit vind ik.
Dan ziet de verzender zoiets: ontvanger heeft het bericht ongeopend verwijderd.
Zou heel erg fijn zijn,dan kan ik eindelijk die 2 pb's ook eens wegdoen. Knipoog

Of een andere optie: als je een persoon in je foeilijst hebt staan,dat je dan van die persoon geen pb's KAN ontvangen.
Dan ben je helemaal snel klaar.
Moet kunnen,want als je een post tegenkomt in een topic van een foei,kan je die post ook niet lezen.(dan moet eerst toestemming geven)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 08:35

slimmerik schreef:
Ook als je hem niet opent, krijgt de afzender door dat ie gelezen is. Dat is nou juist het idiote ervan. Ik heb altijd de pm'tjes ongeopend laten staan of ongeopend verwijderd. In beide gevallen krijgt afzender het idee dat je hem gelezen hebt.
Serieus??
Dus de pb die ik al maanden ongeopend in mijn inbox heb staan omdat ik niet wil dat de verzender denkt dat ik het gelezen heb,staat in de berichten lijst van de verzender als verzonden?
Niet in het postvak uit? Echt??
Een pb zou toch in het postvak uit moeten blijven lijkt mij totdat de ontvanger hem geopend heeft,en dan verdwijnt de pb naar de verzonden berichten.
Nou ja zeg... Boos!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 09:44

Ja, ik heb alle variaties met mijn vriendin uitgeprobeerd. Zo gauw jij bovenaan op nieuwe berichten klikt krijgt de verzender al door dat je hem gelezen hebt.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 09:47

Dus dan kan ik nu net zo goed die 2 pb's alsnog (stiekem) lezen en weggooien,dat ziet de verzender niet meer.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 09:49

Super idee van Slimmerik!

als je op de foei functie knop duwt, krijg je alleen een rood vakje ervoor, meer niet Scheve mond

Lijkt me echt een hele goede als dit erin zou komen Ja

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 09:52

Tinkerloos schreef:
Dus dan kan ik nu net zo goed die 2 pb's alsnog (stiekem) lezen en weggooien,dat ziet de verzender niet meer.

Eindelijk hè !!! Haha! Haha! Haha! Nog mooier zou zijn als de afzender het idee had dat je hem weggooide maar dat je hem toch stiekum kon lezen Haha! Knipoog

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 09:54

Dat zou super zijn.
Ik heb die pb's net eindelijk gelezen,maar ik wist niet eens meer waar het over ging.. Clown

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 09:56

Je hebt het toch niet over die pb's die ik je gestuurd heb? Nors opkijken Nagelbijten / Gniffelen

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 09:57

Whahaha,nee hor,van 2 hele vervelende types. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 20:55

Goed plan, ik krijg ook nog wel eens pb-tjes van een troela waar niks zinnigs uitkomt, die open ik dus niet. Maar nu begrijp ik dat zij dan dus denkt dat ik ze wel gelezen heb, lijkt me niet handig

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 17:15

Even met Bart overlegd:

Het ís in principe mogelijk om te programmeren, maar dit kost behoorlijk wat tijd, die op dit moment beter aan andere dingen besteed kan worden. Ik heb het wel op Barts 2do lijst gezet, maar wel met lage prioriteit.

In de tussentijd kan je voor berichten die je niet wilt lezen en ook niet de indruk wil wekken dat je ze gelezen hebt een map aanmaken waar je ze heen verplaatst - dan staan ze niet in de weg in je inbox.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 17:33

Ellende schreef:
In de tussentijd kan je voor berichten die je niet wilt lezen en ook niet de indruk wil wekken dat je ze gelezen hebt een map aanmaken waar je ze heen verplaatst - dan staan ze niet in de weg in je inbox.

Dat kan dus niet Eline: Als je "ziet" waar de pb vandaan komt dan krijgt de afzender al door dat de post bij haar uit de outbox is, dus gelezen door ontvanger.

Heeft dus géén zin het bericht te verplaatsen. Huilen