Is het "in te bouwen" door Bart dat je pm's ongeopend terug kunt sturen? Met uitzondering van die van de mods natuurlijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Summertje schreef:Ja want met dat foei krijg je nog steeds PBs, zou ook handig zijn dat je ze idd terug kan sturen
Ik heb het ook zo gedaan: na mijn laatste PB naar diegene, de PB die ik terugkreeg lekker ongelezen verwijderd
Geeft een goed gevoel dat diegene voor jan banketstaaf wat terug gestuurd heeft, sorry het interesseert me niet haha.
dwaallicht schreef:[/quote]De enige manier is om hem gewoon ongeopend in je inbox te laten staan, dan kan die persoon zien dat jij het toch niet leest.Maarja dat is ook irritant voor jezelf omdat het boven aan blijft staan, en zo boeiend vind ik het dan ook weer niet.
Dsu Slimmerik's optie vind ik wel een goed idee.
Medousa schreef:Op HPS krijg je als een persoon je genegeerd hebt de melding als je een pb verstuurd dat je hem niet kan versturen omdat die persoon je heeft genegeerd,
misschien voor hier dan ook een optie
slimmerik schreef:Serieus??Ook als je hem niet opent, krijgt de afzender door dat ie gelezen is. Dat is nou juist het idiote ervan. Ik heb altijd de pm'tjes ongeopend laten staan of ongeopend verwijderd. In beide gevallen krijgt afzender het idee dat je hem gelezen hebt.
Tinkerloos schreef:Dus dan kan ik nu net zo goed die 2 pb's alsnog (stiekem) lezen en weggooien,dat ziet de verzender niet meer.
Ellende schreef:In de tussentijd kan je voor berichten die je niet wilt lezen en ook niet de indruk wil wekken dat je ze gelezen hebt een map aanmaken waar je ze heen verplaatst - dan staan ze niet in de weg in je inbox.