.. terwijl die er wel zijn.viewtopic.php?f=149&t=733410&p=23397797&hilit=#p23397797Na de post "gelukkig maar" zie ik niks meer.Als ik in de BG van gebruikers die net gereageerd hebben, zie ik het wel staan.Heb cookies etc verwijderd.Iemand tips?
hmm, ik heb ook zoiets, ik krijg geen melding via mail als ik op een topic gereargeer, terwijl ik de instellingen wel zo heb..
bij : Geef de vorige berichten weer: klik op 7 dagen of 2 weken en je ziet de rest van de berichten ook
http://img156.imageshack.us/img156/1937/boktfx1.jpgdit kreeg ik net te zien toen er "zogenaamd" een pagina 2 was
viewtopic.php?f=149&t=733410&st=7&sk=t&sd=a&start=25ik kreeg egwoon pagina 2 te zien nadat ik geselecteerd had bij vorige berichten weegeven van : 2 weken
Kirs_86 schreef:bij : Geef de vorige berichten weer: klik op 7 dagen of 2 weken en je ziet de rest van de berichten ook De gouden tip.Hij doet t weer.Vreemd, maar toch bedankt!!//editMaar zodra ik weer op "alle berichten" klik, dan zie ik de posts vanaf "gelukkig maar" dus niet meer. Bartjuh?