waarom worden er soms zomaar slotjes ergens opgezet!!??

om maar wat aandacht op te vragen van degene onder ons die alles schijnen te weten: denk eerst even na voordat je een slotje op iets zet! het mag best, maar niet zomaar!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Waar trek je dan de grens?
Gewoon sex op 1 plek.
Dan heb je tenminste geen willekeur.
Iets waar het anders op gegooid wordt
Slotjes zijn ook vaak in overleg, ook als het niet gemeld is
ninja2 schreef:Ik vind ook wel dat er soms topic om niets op slot gegooid worden. En ik vind het ook best vervelend als je een bepaalde vraag hebt en dan open je een topic en die wordt gesloten omdat er al een HK topic is. Nou 9 van de 10 x zijn die erg of topic en wordt gewoon over je heen gelezen. Ook was er pas een topic over carnaval en die werd op slot gedaan omdat de carnaval al voorbij was volgens de MOD terwijl dat niet zo is. Het valt me ook op dat het maar 1 MOD is die om onzinnige redenen een slotje op een topic zet.
Shalimar schreef:ninja2 schreef:Ik vind ook wel dat er soms topic om niets op slot gegooid worden. En ik vind het ook best vervelend als je een bepaalde vraag hebt en dan open je een topic en die wordt gesloten omdat er al een HK topic is. Nou 9 van de 10 x zijn die erg of topic en wordt gewoon over je heen gelezen. Ook was er pas een topic over carnaval en die werd op slot gedaan omdat de carnaval al voorbij was volgens de MOD terwijl dat niet zo is. Het valt me ook op dat het maar 1 MOD is die om onzinnige redenen een slotje op een topic zet.
Waarom stuur je die Mod dan geen pbtje? Die is vast niet te beroerd om zijn acties uit te leggen. Mods zetten slotjes omdat het in dat geval nodig is. Wil je de reden weten kan je altijd een vriendelijk pbtje sturen.