Desnoods kun je het zelf in/uitschakelen in je profiel of je dat wel of niet wil.
Het lijkt mij namelijk wel erg makkelijk, heel vaak vergeet je het nog wel eens, ook al komt het op de voorpagina te staan, daar lees ik iig bijna nooit wat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shalimar schreef:Ik weet niet of dat haalbaar is. Of het systeem dat kan. Ik vind het wel een goed idee. Zeker als je het ook aan en uit kan zetten. Maar nogmaals: is het technisch mogelijk en ziet het beheer er ook wat in?
sronnie schreef:Mocht er wel iets via mail verstuurd worden vind ik wel dat deze automatisch uit moet staan en de mensen die er behoefte aan hebben deze functie zelf kunnen activeren.
sronnie schreef:Mocht er wel iets via mail verstuurd worden vind ik wel dat deze automatisch uit moet staan en de mensen die er behoefte aan hebben deze functie zelf kunnen activeren.
Sylvia schreef:Ik denk dat er zat mensen zijn die mails van Bokt in het spamfilter terecht laten komen.
Citaat:Imo wordt 't BBB duidelijk zat aangegeven, als je inlogt/Bokt opent staat het gewoon als VN op de voorpagina.
Sylvia schreef:TS wilt een mail omdat het blijkbaar niet duidelijk is dat er een nieuw BBB is. Imo is dat duidelijk genoeg, aangezien je dat meteen ziet als je inlogt op Bokt. Dat bedoel ik te zeggen