Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Gail schreef:Welke Kudde?
Wou zo net ook ergens reactie plaatsen, zelfde reactie.
Heb je hier besloten gemeenschappen ofzo?
Mistic schreef:Ik zou toch denken dat je dit allemaal al zou moeten weten.
Gail schreef:Wat is het nut hiervan? Dat aparte inloggen en 25 zinnige reacties?
Ik bedoel, je kan toch net zoveel onzin trappen op een openbaar forum dan op die juist meer prietpraatforums als De huiskamer etc?

Cassidy schreef:Misschien is er echt alleen een probleem met jouw account, maar om dat zeker te weten zul je je toch voor de Huiskamer moeten aanmelden. Als je daarna nog problemen hebt kun je gaan piepen, voor die tijd even proberen om de regels te volgen, ook al ben je al langer lid.
Gail schreef:Ik heb geen probleem, vindt het alleen zo raar dat ik een Bokt-account heb, berichten plaats en in het ene forum wel kan reageren en in het andere niet. Ik kan ook geen reacties plaaten bij Eenmaal Andermaal. Dat is nieuw voor mij, en ik vraag me af wat de achterliggende gedachte is. Ik bén immers al Bokker. Het is toch niet zo raar dat ik me in eerste instantie afvraag of er iets mis is en in tweede instantie me afvraag waarom ik me voor bepaalde forums kennelijk nógmaals moet registreren?
Ik wil het wel doen hoor, tuurlijk. Maar heb even het gevoel iets gemist te hebben.
LiSSy schreef:als je de boktregels door had gelezen toen je net een bokker was had je dat allemaal geweten...