Inloggen alleen met 'volledige' naam?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Inloggen alleen met 'volledige' naam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 18:54

Mijn (inlog)naam is Dorée, maar tot gisteren kon ik bij het inloggen gewoon 'doree' intypen en dan lukte het inloggen ook.
Gisteren ging dat ineens niet meer, ik kreeg de melding dat de gebruikersnaam niet bestond. Eerst had ik de foutmelding niet duidelijk gelezen en dacht ik dat ik misschien een typfoutje in mijn wachtwoord had, maar na 3 keer werkte het nog steeds niet. Toen zag ik dus dat de melding zei dat de gebruikersnaam niet bestond. Heeeel even dacht ik: 'ik zal toch niet geband zijn?' Haha!
Uiteindelijk bedacht dat ik het dan maar inclusief hoofdletter en accent d'aigu (streepje naar rechts) moest proberen en toen werkte het wel.

Zijn er meer mensen die hier op een soortgelijke manier last van hebben? En gaat dit nog veranderd worden in de old fashion way? Niet dat het heel veel meer werk is, maar toch was het op de oude manier makkelijker. Haha!

Eline

Re: Inloggen alleen met 'volledige' naam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 20:12

Ja, hier hebben meerdere mensen last van, als ze tenminste een gebruikersnaam met accenten gekozen hebben, en dat zijn er niet zo veel

Ik ga je vraag in ieder geval doorspelen naar Bart.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 15:23

Wat Eline zegt Lachen

Je kan terug naar het kunnen inloggen met 'Doree' maar dan moet je naam even aangepast worden naar de accentloze variant (dat kan gratis en voor niets).

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 01:25

Nou, zo erg is het niet hoor! Knipoog
Dacht dat het misschien een foutje was, vandaar dat ik het even meldde, maar ik vind het geen probleem om in te loggen met streepje. Lijkt me lastiger om aan te passen (en ik heet nou eenmaal zo met streepje Haha!) dan dat ik eraan wen dat ik mét in moet loggen.