......"]
[ITP] stem op de kwpnertjes!!!
[quote="Kyralovertje"]
Waarom staan Oscar en Indy er niet bij? Ik weet toch wel heeeeeeeeeeel zeker dat die 2 ook zijn opgegeven!!
Maarja, ik stem op Oscar
[/quote]
omdat dat manege paarden zijn!
[/quote]
[quote="Kyralovertje"]
Maare, Kyra staat er wel bij en dat is wel een manegepaard.
[/quote]
[quote="......."]
ow maare ik heb in het begin gezegt moeten we eigen paarden zijn!
In het vorige toppic!
[/quote]
[quote="Kyralovertje"]
Maar het zijn wel alledrie onze verzorgpaarden, mag dat ook niet dan?!?!
[/quote]
[quote="......"]
tsja sorry regels zijn regels!
moet het toch een beetje aantrekkelijk maken voor de mensen![]()
[/quote]
[quote="kyralovertje schreef:Dus?! Ze hebben allemaal 4 benen, 2 ogen, een staart, een neus en ze zijn allemaal heel lief! Ik zie het verschil niet tussen Kyra (Indy en Oscar) en de rest van de paarden die meedoen! Moeten ze soms nog gouden hoefijzers hebben en een deken met diamantjes??
Okey, ik begrijp best dat ze regels gesteld heeft waaronder dat manege paarden niet mee mogen doen, ik zal er wel overheen gelezen hebben. Geen probleem, alle begrip ervoor maar vooral die ene zin deed mij boos worden (rood gedrukt). Is dat nou ecth zo?? dat manege paarden minder aantrekkelijk zijn?? En dan heb ik het kwa uiterlijk want daar gingen al die verkiezingen om. Dus niet om gedrag, rijden enz... dat zie je niet op de foto.
wat vinden jullie nou? Vinden jullie manege paarden nou minder aantrekkelijk als je alleen het uiterlijk ziet?? Als ik een paard zie lopen dan denk ik nooit gelijk van: "Goh...dat zal zeker wel een manegepaard zijn".
Bij onze manege worden de paarden ontzettend goed verzorgt dus alle paardne zien er gezond uit. Hoe kan je dan zien wat wel/niet een manege paard is??
Nouja, deze topic is niet l*llig bedoelt voor het meisje van deze berichtjes (ze zal het vast ook wel niet zo bedoelen..) maar het ging mij vooral om die ene zin. Ik vroeg mij af of jullie ook zo denken over manegepaarden kwa uiterlijk.
xxx Kyralovertje
Eigenlijk gaat het er allen om, zien jullie verschil in uiterlijk (en dan niet de kleur enz..) tussen een eigen paard en een manege paard? Ik dan heb ik het over het gemiddelde manege paard en het gemiddelde eigen paard.