Waarom kan ik niet op EA plaatsen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharlyBrown

Waarom kan ik niet op EA plaatsen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 22:55

Ik heb net het Bokt forum ontdekt, en leer veel van alle vraagstukken en meningen.

Zelf zit ik ook altijd met vraagstukken waar ik graag verschillende meningen over hoor. Ik heb net mijn eerste paard aangeschaft, en 1 ding waar ik mee zit is dat ik heel graag wil dat hij meer het land op kan dan 7 maanden per jaar 8u per dag. (dit is hoe het op de stal is geregeld waar mijn paard nu staat)

Ik was dus helemaal gelukkig met het feit dat het Bokt forum bestaat,omdat er vast mensen zijn die mij kunnen helpen en tips kunnen geven over een leuke stal waar mijn wens (en de wens van mijn paard)in vervulling kan gaan.

Meteen een mooie nieuwe topic aangemaakt, en met smart wachtte ik op de berg goeie tips.

Plots was ik met stomheid geslagen,mijn topic is op slot gezet omdat ik nog niet lang genoeg op dit forum zit, en dan mag ik nog niet aan dit deel van het forum mee doen. Boos!

Ik vind dit een erg raar verhaal.
Ik had echt gehoopt dat iemand mij kon helpen,zoals iedereen elkaar hier helpt....
Laatst bijgewerkt door Eline op 15-02-07 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

Nicky__

Re: DIT VIND IK BELACHELIJK!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 22:57

Nou, das best logisch, anders kom je hier alleen lid zijn om je eigen te laten helpen!
je kan toch wel anderen even helpen met hun probleem? snap je niet echt wat je er belachelijk aan vind

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 22:58

Moet je de regels doornemen, die zijn er niet voor niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 22:58

Dit is om te verkomen dat mensen op Bokt komen om even snel 1 dingetje te vragen, of ergens voor te adverteren bijv., en er vervolgens nooit meer op te komen.

Elinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:02

ik vind het ook heel logisch.
anders krijg je mensen die een acount aanmaken, en er vervolgends nooit meer opkomen.
zo krijg je dus heel veel nutteloze acounts.

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:03

Need i say more?

Volgens miuj staat het trouwens ook in de regel;s dat je niet je topictitel mag laten bestaan uit alleen maar hoofdletters Nagelbijten / Gniffelen

Dus even gezellig meebabbelen en dan kan je je topic weer plaatsen! Knipoog

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:04

de regels zijn er niet voor niets Knipoog

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:05

I don't need to say more. Lachen

Klik even op het vraagtekentje ?Help
Misschien dat je het dan wat beter snapt.
Die regels zijn er inderdaad niet voor niets.

Authentic

Zoals de mod al zei, 't hoort niet thuis op 't subforum waar je 't hebt geplaatst, en op het Eenmaal Andermaal gedeelte mag je nog niet komen. Knipoog

Die 25 posts heb je trouwens zo binnen, d'r zijn zoveel topics, d'r is vast wel iets te vinden waar je een nuttig antwoord kan plaatsen. Lachen

Eeffii

idd Lachen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:06

Maaar...Ik vind het wel raar dat ze het topic wel kon plaatsen! Toen ik er net was kon ik gewoon nog geen topic openen....

Edit, ahhh ik snap m al Knipoog

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 23:08

ik vind dat je mensen ook kan helpen zonder dat je er meteen iets voor terug hoeft te doen...
gewoon sociaal gedrag dus...

Maar als dat de regels zijn... dan zal dat wel..maar dan ben ik het daar iig niet mee eens!

Lekker belangrijk die nuuteloze accounts... wat wel belangrijk is ie iemand uit de brand helpen...

Maar ik denk idd dat ej wel snel aan die 25 posts zit..

Nog even doortypen dusss Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:09

De mogelijkheid om advertenties te plaatsen is niet het hoofddoel van bokt, daar bestaan andere sites voor, het is als extra service voor de gebruikers bedoeld. Vandaar dat de eis wordt gesteld dat een gebruiker minimaal 25 zinnige paardgerelateerde posts moet hebben.

Ik kan me voorstellen dat jij het frustrerend vindt, maar het is een weloverwogen keuze die gemaakt is en ik kan me niet voorstellen dat het een paardenliefhebber maanden tijd gaat kosten om die 25 zinnige paardgerelateerde posts te plaatsen.

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 23:10

en dan hopelijk volgende keer zonder teveel type fouten! haha! lekker bezig!! Boos!

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:21

CharlyBrown, het komt vanzelf helemaal goed met je Haha!
Even doorposten en die regels eens op je tijd doornemen en gewoon lekker Bokken in de tussentijd, welkom hier nog Lachen

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:23

huh wat raar?
dat kan je toch gewoon posten bij stalling en weidegang?
ik ben ook zo begonnen, kwam bokt gelijk op stormen met een vraag.. ben me pas later gaan mengen in andere topics!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 23:38

ja, daar had ik het ook geplaatst... maar dat bleek niet de goede plek te zijn. Het hoorde bij een andere tpic, en ik was nog niet bevoegd daar te posten.. Boos!

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:45

Nou nog 16 tegaan Haha!

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:46

CharlyBrown schreef:
ja, daar had ik het ook geplaatst... maar dat bleek niet de goede plek te zijn. Het hoorde bij een andere tpic, en ik was nog niet bevoegd daar te posten.. Boos!

Ik werd in het begin ook een beetje dwars van het betuttelende gevoel dat ik hier kreeg. Nog steeds kan ik sommige regels niet helemaal volgen..maar ja...je er aan ergeren kost negatieve energie dat is ook zonde.
Ik heb nog wel een tip: fokt.nl....daar mag alles!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:52

Je vraagt een dienst en dat hoort idd op EA... En gelukkig is daar de 25-berichten regel.

En niet nog 16 te gaan... Het moeten nl nuttige/zinvolle/paardgerelateerde posts zijn. Dit valt daar niet onder Haha! Maar zoals Karl66 terecht opmerkt, die 25 zinvolle posts heb je snel genoeg...

Gelukkig zijn er regels op Bokt. Ik heb het al vaak gezegt en ik herhaal het nog maar eens: ik hou wel van een beetje dictatuur. Persoonlijk heb ik liever regels dan geen regels, maar wellicht is dat ook een beetje te wijten aan mijn vakgebied... Dáár wordt je pas écht doodgegooid met nutteloze regels, dan is Bokt nog een paradijs...

Eline

Re: Waarom kan ik niet op EA plaatsen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 09:48

In de 'help' staat duidelijk uitgelegd waarom je niet op de Eenmaal Andermaal forums mag plaatsen. Om Forumzaken vrij te houden voor relevante vragen, hier dus een slotje.

Link: viewtopic.php?f=25&t=435226