Denk dat je niet goed kijkt Op dít moment staat hij op pagina 2 helemaal bovenaan, maar dat kan over een minuut weer ander zijn he (daarom is het bekijk je eigen berichten zo ontzettend handig )
Als ie net tussen twee pagina's inhangt, kan het zijn dat op het moment dat je op p1 zoekt hij op p2 staat of andersom. Voor de rest zou het kunnen dat het databeest honger heeft gehad, die heeft zo af en toe z'n kuren
Ik heb het ook al een paar keer gemerkt. Ik ben nu op zoek naar een topic. Als ik bij 'zoek gebruiker's berichten' kijk in het profiel van de ts zou het topic helemaal niet geschreven zijn...
Hadt dat gisteren. Kon nergens mijn topic weer vinden. Bleek deze verplaatst maar er staat nergens in het topic waarom en er stond ook geen pijltje voor zeg maar. Zodat je kan zien dat het verplaatst is.
Wilawander: dat is waarschijnlijk een foutje van een mod geweest dan. In principe wordt er altijd in een topic aangegeven dat het verplaatst is. Katrien214: het zou kunnen dat een topic verwijderd is. Ik stuur je even en pm.
Ik heb dit nu ook al een paar keer gemerkt. Een topic staat eerst bijna onderaan blz 1. Dan komt er een nieuw topic waardoor 'mijn' topic boven aan blz 2 zou moeten komen te staan. Maar dan is hij een tijdje in 'niemandsland' geloof ik. Als er dan nog meer topic geopend worden op dat forum verschijnt 'mijn' topic wel op blz 2. Dat is dan niet echt tijdelijk omdat je net op een verkeert moment van pagina wisselde, maar als er geen nieuwe topics geopend worden is hij soms wel een dag of zo weg. Via mijn berichten of bookmarks kan ik het wel gewoon vinden, het is dus niet verplaatst of gesloten.
ik heb het ondertussen ook al een paar keer gehad, heel vervelend. totdat ik dit hier las was ik echt van mening dat hij echt weg was... echt opgegeten, maar heb hem ondertussen weer gevonden!
Ik heb dat nu ook met een topic van mij.. Hij staat niet in de lijst van CB en ook niet tussen 'Toon je eigen berichten' Als ik ga zoeken met de zoekmachine kan ik hem wel vinden... nl. viewtopic.php?f=68&t=728002&hilit= Iemand die dit topic wel op CB kan zien? Hij moet ergens onderaan pagina 1/bovenaan pagina 2 staan, maar zelf zie ik hem niet
Het _lijkt_ er inderdaad op dat topics tussen pagina 1 en 2 in, even in een soort 'niemandsland' verdwijnen. Dit is niet zeker, maar goed testen waar het precies aan ligt en het probleem fixen kost vrij veel tijd. Het staat dus wel bij Bart op z'n 2do list, maar zal waarschijnlijk wel even duren.
Geeft niet hoor, jullie hebben wel meer te doen, ik zit er niet zo mee als dat morgen nog niet gerepareert is Maar dan weet ik in ieder geval dat het bekent is en het niet aan mij ligt.