nienke_92 schreef:Welcome!! Heel erg veel plezier hier. Maar ik ben er helemaal van overtuigd dat dat helemaal gaat lukken!! De raad van een verslaafde bokker: RAAK NIET VERSLAAFD!! Dit is echt onwijs moeilijk, maar toch maar proberen.
Verder heel veel succes met je spierpijn en ben heel benieuwd naar foto's. Ook van je Engelse Bulldog met ADHD!! Juist een foto's in zo'n crisis wil ik wel zien!!
Ik kan nog geen foto's plaatsen, maar zodra het kan, zal ik mijn 'osama' erop zetten. Hij is nu net een jaar geweest en we hebben hem laten castreren, helaas pindakaas, helpt nog niks, maar het kan nog komen, we hebben nog anderhalve maand de tijd (het duurt volgens de da 3 maanden na de ingreep voor hij rustiger wordt). Ik blijf hopen. Het is een bull met een identiteitscrisis en een ijzeren conditie. We lopen met groot gemak een rondje van 3 kwartier en vervolgens gooi ik stokken in het park die hij fris en vrolijk ophaalt (zeer onbulldogachtig). Geen gezicht. Hij luistert alleen naar manlief en per definitie niet naar mij, tenminste, als ik iets een keer of 7 vraag, wil hij er over denken. Ik hou wel vol, want hij moet luisteren, hihi. Maar goed, zoals gezegd, hij is nog jong en volop in de puberteit, dus uiteindelijk zal het wel goed komen met het mormel. Hoe ik er tegen die tijd aan toe ben, tja, da's een ander verhaal.....