Hoihoi!ik had eerder al een Topic geopend over dat ik me eigen berichten niet meer kon bekijken.http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=25&t=722690&start=0&st=0&sk=t&sd=amaar nu kan ik me profiel niet veranderen..Help?Alvast bedankt!Groetjes Daisy
Mijn profiel is ook niet meer te veranderen en i.p.v. het plaatje te laten zien dat tussen img en /img staat, wordt gewoon die tekst weergegeven. De URL staat nog wel op mijn upload, dus het is een bokt-probleem.
flying_kip schreef:fat is raar Ik weet niet ik kan mijn onderschrift en avatar wel gewoon veranderen Onderschrift en avater is wat anders dan je profiel Ik baal ook, ik zit nu op een andere pc en dacht mooi vandaag even mijn pofiel aan te kunnen passen maar helaas
Eerst even lezen voordat je een nieuw topic maakt.Bart heeft dit uigezet ivm gekke tekens e.d.Staat vermeld in dit topic: viewtopic.php?f=25&t=720883
Wat Elaine zegt. Door de update gingen er dingen fout op het moment dat mensen hun profiel wilden aanpassen. Dat gaat zo snel mogelijk weer open als Bart het gefixt heeft. Voor de rest is er een centraal topic viewtopic.php?f=25&t=720883 dus hier een slotje.