Als er nog geen reacties op je topic zijn en het staat er nog geen uur dan kun je het meestal nog verwijderen door op het kruisje te klikken ( ). Als dat niet meer gaat dan kun je op de TeM-knop klikken ( ), je verzoek wordt dan bekeken door een moderator. Topics worden echter niet zomaar zonder geldige reden op slot gezet en verwijderen gebeurt helemaal zelden, hou er dus rekening mee wat je op Bokt plaatst.
Vorigjaar om deze tijd was er wel een kruisje waardoor je je bericht kon verwijderen nou helaas niet meer Nou heb je een edit knop waardoor je je berichten wel kun wijzigen
Viel me ook tegen toen ik geen mod meer was dat het kruisje pleite was Daarvoor was die er nog wel En dan hoefje bij een dubbelpost niet "edit: dubbel " te plaatsen, want dan ramde je op het kruisje.
Ik heb hier nog nooit een kruisje gezien. (ben sinds december 2005 lid) Het lijkt me wel handig.. vooral nu ik de laatste week een beetje ruzie met de quote en de edit knop heb Maar ik neem aan dat dat kruisje er niet weer komt?
edit: er blijkt nog een topic te zijn over die knop.. Ik wacht het antwoord wel even in dat topic af viewtopic.php?f=25&t=723731