Hallo iedereen ik zocht Bounce en ik kan nog wel wat berichten van haar vinden, maar haar profiel bestaat niet?? Heeft ze haar naam veranderd? ik wou namelijk iets vragen!
Groetjes danielle
(P.S. ze staat niet op de lijst van mensen die gebant zijn)
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 02-02-07 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze staat inderdaad niet in de ledenlijst. Met de zoekfunctie heb ik wel topics gevonden waarin ze onder de naam 'Bounce' gereageerd heeft. Maar als je het profiel aanklikt staat er inderdaad dat de gebruiker niet bestaat. Waarschijnlijk van naam verandert zoals je al zei? Maar verder kan ik je niet helpen vrees ik..
Ik heb een moddie gePMt en ze vertelde dat ze dan waarschijnlijk haar email adres veranderd heeft en daarna niet meer via dat adres heeft aangemeld.. (dus is dat niet geactiveerd!) Dat betekend dat ik moet wachten tot ze zelf online komt..
Dus bedankt voor jullie hulp, maar ik denk dat het dus niks oplost!
Ik wilde net zeggen dat ik wel in het profiel van Bounce komen kan. Maar dat is dus omdat Maya haar profiel heft geactiveerd neem ik aan. Succes daantjuhhh!
Ja het profiel, maar NU het contact nog, hahaha Maar goed, maak niet uit! het is nu al niet meer zo belangrijk, het ging over een pensionstalling, maar als het goed is heb ik dat al voor elkaar!