Ik heb al heel wat pagina's gezien maar nog geen antwoord gevonden. Ik heb verschillende instellingen geprobeert maar de goede dus nog niet gevonden.
Als ik bijvoorbeeld deze topic open en ik heb de vorige keer alles gelezen aangeklikt
dan heb ik alles door elkaar staan, dus gelezen en nieuwe reacties het gevolg dat een paar pagina's verder dus ook nog een reactie kan staan die nieuwe is
hoe kan ik het zo instellen, dat bovenin alle nieuwe reacties komen? en daaronder pas de al gelezen topics?
Wat jij wil kan niet: Op EA worden topics gesorteerd op datum van plaatsing, niet op datum van laatste reactie. Daar is het niet mogelijk om zelf de topics op een andere manier te sorteren.
Het printscreen dat jij hebt gemaakt, is dat van een willekeurig (sub)forum? Bij "toon je eigen berichten" heb ik ook witte en gele "vlaggetjes door elkaar staan, evenals bij EA Maar de rest van de topics worden toch naar boven geplaatst als er gereageerd wordt, dus dan zouden deze topics toch ook bovenaan moeten komen te staan?
Zijn die witte vlaggetjes er niet enkel als je die topics al gelezen hebt Luxje?
Ja, dat dacht ik wel, maar als je alles gemarkeerd hebt als gelezen en er wordt vervolgens weer gereageerd, dan komen die topics waarin is gereageerd toch weer bovenaan te staan? (muv de genoemde sub fora)
hahah ik snap er weinig van maar goed, ik ben er achter dat als ik sorteer op datum bericht ik dus de nieuwste dingen bovenin heb, dus niet 2 pagina's verder ook weer een nieuw bericht.