Ik ben al een tijdje online op dit forum maar eigenlijk alleen op het stukje dat over Manege piaffe te Oud-gastel gaat.
Omdat ik mijzelf nogal zat te vervelen vandaag dacht ik, ik ga ook eens wat reageren in andere topics, maar omdat jullie mij nog niet kenden, dacht ik ik zal mijzelf eens voorstellen.
Ik ben Yvonne de Vugt en ben 22 jaar oud.
Ik ben in bezit van 2 paarden waaronden een KWPN (Kildare x Gribaldi) en een chevall de merens zonder afstamming (wel met afstamming natuurlijk, maar voor ons onbekend)

De kwpner is een merrie van 7 jaar oud, die ik vanaf januari uitgebracht heb op de wedstrijden. Althans dit was de bedoeling want ik had net 2 wedstrijden gereden en toen kreeg ze een peesblessure. Ik ben vanaf deze dagen weer rustig met haar begonnen en ik hoop dat ze het ook gaat volhouden. Zelf heb ik haar zadelmak gemaakt, alleen is er veel gebeurd in die tijden zodat ik nu pas kon gaan beginnen met het ''echt'' berijden van mijn paard. Dus dat is 1.

Het andere paard is dus een merens en is zo eigenwijs als een struisvogel met zijn kop in het zand. Het valt me soms mee dat ze dat nog niet na doet...

Mochten jullie nog vragen hebben, dna hoor ik het vast nog wel