Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maya schreef:Klopt, vroeger kon je enkel je naam via Heike laten veranderen. Daarna is er het script gekomen, hierdoor heeft iedereen (dus ook de mensen die al eens eerder hun naam hebben láten wijzigen) een extra mogelijkheid om de naam opnieuw te wijzigen. Dit omdat het meer werk kost om die mensen uit te zoeken, en uit te sluiten van het standaard script.
_Diesel schreef:Sja, ik heb dus geen gelukHeb hem alleen via dat script veranderd, en zou hem nog wel eenmalig willen veranderen. Dan gewoon in mijn eigen naam.
Roseane schreef:_Diesel schreef:Sja, ik heb dus geen gelukHeb hem alleen via dat script veranderd, en zou hem nog wel eenmalig willen veranderen. Dan gewoon in mijn eigen naam.
Doe je goed, dat script is er nog niet zo heel lang, en nu wil je m alweer veranderen?
Les voor volgende keer; beter 2x na denken voordat je iets doet.
Maya schreef:Helaas, maar toch zal je naam niet veranderd worden, zie ook de FAQ die ik hierboven even aanhaal, daarin wordt expliciet vermeld dat een paardennaam geen goede naam is. Inderdaad vanwege een verkoop of overlijden..