Ik dacht altijd dat berichten geplaatst in bijvoorbeeld ITP niet meetelden bij je berichtenteller....maar hij ging bij mij dus echt omhoog na het plaatsen van een bericht. Ben ik zou zo blond of klopt dat niet? Ik heb de FAQ grotendeels doorgelezen maar kon even niet meer vinden of het ergens staat. Welke berichten in welke fora niet meetellen...
Heb het even getest hoor en er is idd een berichtje bij gekomen. Zou even een mod informeren want het klopt hoor wat je zegt, eerst was het niet zo volgens mij.
het was toch veranderd?? eerst telden ze niet mee, en zag je ze ook niet op je teller, toen veranderde het zo, dat je het wel ziet op je teller, maar voor echte berichten gelden ze niet, (voor de huiskamer heb je er 25(?) nodig, maar die bij bovengenoemde tellen dus allemaal niet mee) *(dacht ik dus)
Het gaat ook niet om mijn aantal berichten maar het viel me gewoon op! Omdat ik wist dat het niet meetelde en dan opeens zie je je teller omhooggaan. Ik heb berichten genoeg hoor.
Het gaat er meer om dat mensen dan misschien oneliners en/of onzinnige berichten gaan plaatsen om hun teller omhoog te schroeven...
Is al een hele tijd dat posts op ITP en JITP meetellen. Volgens mij heb ik het ook ergens zien staan dat die posts niet meer mee zouden tellen maar och.
Ja, je kan daar heel makkelijk 'mooi paardje' neerzetten en je hebt er een bericht bij. Je hebt helaas mensen die daarom daar posten...het hoeft geen antwoord met inhoud te zijn. En zodra mensen doorhebben dat de teller daar omhoog gaat ben ik bang dat er veel oneliners en/of nutteloze berichten gaan komen.