Fitzroy schreef:Vooral het sturend optreden in discussies bleek niet te werken zonder bevoegdheden, Baroen. Dat was de reden dat ik dat aangezwengeld heb.
Er wordt hier steeds gepiept dat er te weinig moderators zijn, wat is dan een logischer keuze dan de submod wat extra bevoegdheden te geven? Een simpel slotje geven of verplaatsen moet toch niet zo moeilijk zijn.
daar kan ik niet over oordelen, simpel omdat dat dingen zijn die zich achter de schermen afspelen.
wel ben ik het met je eens , dat submodden weinig zin heeft, niet om de submod, maar puur omdat men weet dat er een mod of beheerder verderop staat, waar ze dan meer waarde aanhechten.
dit kun je dus 'aanvechten", dat je vind dat een submod meer bevoegdheden moet hebben, maar je kunt het ook zo zien: waarom submods? dan gewoon meer "gewone mods" aanstellen. dat een submod nl meer bevoegdheden moet hebben , dan puur proberen te sturen en doorsturen, slaat dus nergens op.. dan moet je ze gewoon mod maken, snap je?
in mijn beleveing en zoals ik de rol van een submod begrijp, heeft die ook geen inspraak en invloed op dingen, puur melding en proberen dingen in juiste banen te leiden.
IK vind dat persoonlijk onnodig, maar een ieder die het aangaat, die moet dan niet later meer denken of willen ( en fitzroy, ik zeg niet dat jij dat perse deed hoor)