problemen met inloggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

problemen met inloggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 19:09

hey allemaal ik heb problemen met inloggen. heb al alle tijdelijke internet bestanden verwijderd en de coocies maar blijf problemen houden op me werk. Ik ben nu huis voorheen deed hij het altijd wel normaal maar sinds vandaag niet meer. Als ik dan me in log dan komt hij gewoon weer terug in het inlog scherm zonder foutmelding maar ben niet ingelogd. Ook als ik een toppic ga bekijken of als ik van forumzaken naar ITP ga dan log hij me tussendoor ook uit. Als ik een bericht ga typen en ik ben klaar met typen en wil op verzenden drukken dan ben ik ook ineens uitgelogd. Ook is het zo dat ik foutmeldingen krijg om me in te loggen erg irritant. Hoop dat er wat aan te doen is.
Groetjes fenja

Anoniem

Re: problemen met inloggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 20:20

Volgens mij hoort dit hier niet zal even temmen.

Dat je je bestanden verwijderd heeft betekend dat je je oude ww heb weggegooit, ik doe dit dagelijks.
Even je wachtwoord weer opnieuw intypen.
En kijk het autoaanvullen even na hoe je dat in heb gesteld.
(Internetoptie's>geavenseerd en daarna vinkes bij autoaanvullen)

Moet lukken!

Groetjes Chiqa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:18

Heeft je werk geen firewall?

Heb je dit probleem ook op andere computers?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:10

Ik heb dit probleem de laatste paar dgaen ook steeds. Voor en na het plaatsen van een andere firewall. Daar lag het hier niet aan. Ik kom dan ingelogd maar vaak ook niet verder dan dat. Wat ik daarna ook doe, ik ben meteen uitgelogd weer.