Ik ben sinds enige dagen lid van Bokt.nl, weet nog niet helemaal hoe alles werkt e.d. maar al doende leert men nietwaar ? Mijn naam is Ingrid, ben 33 jaar, rijd dressuur sinds ik een jaar of dertien was, ben sinds enige jaren verknocht aan de westernsport, heb een tijdje bij iemand quarters verzorgt en gereden en heb nu net contact gelegd voor een nieuw verzorgpaardje...moeten nog even kijken hoe dat gaat lopen maar heb er in ieder geval ontzettend veel zin in!
Nou ben vandaag voor het eerst in ruim twee jaar wezen rijden, in het begin wat onwennig maar het gevoel was snel weer terug, het is net als fietsen dat verleer je niet...Ik heb in ieder geval genoten en m'n nieuwe verzorgpaardjes zijn super!
Kan iemand mij misschien uit leggen hoe je foto's in je profiel kunt zetten, ik heb alles volgens mij goed gedaan, eerst op het net gezet, dan de url plakken tussen de codes maar ik zie niks.....
welkom op bokt en heel erg veel plezier! ik kan je helaas niet helpen met het plaatsen van foto's. ben altijd blij als het me lukt, zo technisch ben ik niet
timokyana