Leuk dat je hier even komt kijken

Nou ik ben Marijke ben 16 jaar, woon in Kampen ( overijssel).. UH.. Zit in m`n examenjaar en hoop eigenlijk wel om hem dit jaar te halen, maar dan moet ik nog even hard gaan werken.. Na dat ik m`n examen heb gehaald wil ik graag iets met paarden gaan doen.. Deurne lijkt me erg leuk, maar heel streng.. Dus ik moet nog even gaan denken waar ik heen wil/ga
IK ben graag bezig met Amigo.. Amigo is een Haflinger ruin van 8 jaar.. Z`n papa is Alfred van Braakzicht.
We rijden ook wedstrijden en zijn nu L2+10 dus M1 startrechtig

Springen vinden we ook heel erg leuk, ons hoogste is 1.40,, volgend jaar misschien ook wedstrijden
En natuurlijk houden we ons ook een beetje bezig met VD.. Zijn net begonnen en hij kan al :
- kusje geven
- nee schudden
- voetje geven
- begin spaanse pas
- buigen
- begin van knielen
Nou eigenlijk als best wel wat..
UHm.. Even denken wat ik nu weer kan vertellen over ons

Nou eerst maar even paar foto`s en filmpjes

Volle zus van Amigo,, Merel 5 jarige merrie.. Erg eigenwijs met een eigenwil

We gaan ook ieder jaar met de strandrit mee in Schoorl

ook vinden wij het leuk om dingetjes met de andere pony`s te doen.. Bijvoorbeeld dit:
( blokkerig, komt door dat in lage resolutie is opgenomen met digitale fotocamera )

En nog 2 springfilmpjes.. IN Werkhoven.. Wat vinden jullie van z`n mooie roze dekje en peesbeschermers? (a)

( niet erg duidelijk, met telefoon gemaakt )

Wij dit jaar in Ermelo, tijdens de proef.. En dan gaat je proef zo lekker, heb je er zo goed gevoel over.. en dan zijn je punten bagger :evil:

Mooi hoofd foto,
Paar sneeuw foto`s:

En de Mooiste: