Berichten in Outbox-->> Wel of niet verzonden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alexx

Berichten in Outbox-->> Wel of niet verzonden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 01:02

Af en toe komt er een bericht wat ik verstuur in mijn Outbox. Zijn deze berichten wel verzonden of is er iets dergelijks niet gelukt waardoor het niet gebeurt is? Want lang niet alle berichten komen daar.
Groetjes.

Anoniem

Re: Berichten in Outbox-->> Wel of niet verzonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 01:03

Deze berichten zijn nog niet gelezen door degene aan wie je ze gestuurd hebt. Misschien heeft diegene ze best al gezien, maar ze zijn in ieder geval nog niet geopend/gelezen.

Edit: De berichten die al wél gelezen zijn, staan trouwens bij "verzonden".

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 01:06

Ligt er misschien aan wat voor telefoon je hebt, ik neem tenminste aan dat het over je telefoon gaat. Misschien je handleiding raadplegen. En ik weet het wij Mensen en een handleiding lezen en zeker als deze groter en dikker is dat het apparaat zelf, dat gaat niet. Anders je provider eens vragen hoe of wat! Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 01:08

IJp schreef:
Ligt er misschien aan wat voor telefoon je hebt, ik neem tenminste aan dat het over je telefoon gaat. Misschien je handleiding raadplegen. En ik weet het wij Mensen en een handleiding lezen en zeker als deze groter en dikker is dat het apparaat zelf, dat gaat niet. Anders je provider eens vragen hoe of wat! Succes

Euh, waaruit leid jij af dat dit over berichten op een telefoon gaat? Correct me if I'm wrong, maar dit topic zal niet voor niets bij Forumzaken staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 01:49

Outbox = Alle berichten die je verzonden hebt maar die de andere partij nog niet gelezen heeft.

Sentbox = Alle verzonden berichten Lachen

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 08:35

aha! Oke, hardstikke bedankt. Verrekte handig dus eigenlijk Knipoog

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:07

Nouks schreef:
IJp schreef:

Euh, waaruit leid jij af dat dit over berichten op een telefoon gaat? Correct me if I'm wrong, maar dit topic zal niet voor niets bij Forumzaken staan...

Oeps het was al laat gister avond Gestoord Ik bedoel het was al vroeg vanmorgen. Nagelbijten / Gniffelen

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:36

Outbox is idd gewoon dat je pb is verstuurd maar diegene die hem heeft, heeft hem nog niet gelezen Lachen