Hey, Vandaag heb ik gereageerd in een topic. En daar een abo op genomen. Nu ben ik juist even al m'n abo's gaan bekijken. En toen ik op dat zelfde topic klikte kreeg ik dit: 'Je hebt geen toestemming om dit forum te bekijken' Ik heb dit al een paar keer mee gemaakt. Aangezien ik eerder wel toestemming heb gekregen zou ik niet weten waarom nu niet meer?
Weet iemand hoe dit komt ? Alvast bedankt! x Soet.
Raar, het topic stond bij Verzorgpaarden, dus wel echt op de juiste plaats... Verder zie ik geen reden waarom hij zou verwijderd worden, ik ga even gaan zoeken Bedankt!
Dat zie ik ook wel eens. Dat zag ik trouwens ook laatst, ik zat een topic op E-A te kijken, en daarna ging ik nog een keer kijken en was het weg. Ook bij 'Bekijkje eigen berichten'. Ik wist idd zeker dat die goed stond Vaag
ik heb dus ook wel eens dat je geen berichtje kunt achterlaten omdat je daar een geregistreerde gebruiker voor moet zijn ofzo. terwijl als je in je profiel kijkt, dan staat er dus wel dat ik een geregistreerde gebruiker ben. ook heel raar.!
weet iemand ook wat ik daaraan kan doen.?
friesiszwart
ik krijg deze tekst ook weleens in beeld. Echter dan is het euvel dat ik uitgelogt ben of te lang met een bericht bezig geweest ben (geen aktie tijdens inlogperiode). Gewoon opnieuw inloggen en verder gaan. Echter hetgeen je getikt hebt is dan wel weg.
mmm, er zijn ook berichten die ik aanklik via iemands profiel of via andere topics waarbij ik die melding krijg maar als ik naar het betreffende subforum ga kan ik de topics wel gewoon lezen en reageren
heb ik ook...heel vaag....willen ze gewoon iets laten zien via link...en dan kan ik daar niet komen... het heeft niet te maken van het hierbovenstaande best apart