Ik heb me al een paar maanden geleden aangemeld hier op Bokt. Eigenlijk alleen met de rede dat ik een verzorgpaard wou vinden. Dit is ondertussen al gelukt. Maar het is me zo goed bevallen dat ik toch wel van plan ben om hier wat vaker rond te hangen

Nou als eerste mijn naam is Esther, en ik ben 18 jaar oud. Ik woon in het kleine gat Herveld.. Tja waar ligt Herveld nou eigenlijk zal je denken. Dit ligt in de Over-Betuwe (Gld).
Toen ik 7 was heb ik voor het eerst op een paardje gezeten, dit vond ik gelijk al helemaal geweldig en ik moest en zou op paardrijden gaan. En ja dat mocht. De eerste paar jaartjes heb ik op de plaatselijke manege gereden. Tja hier was de lol na een paar jaar ook weer vanaf. Na die tijd ben ik voor mensen privé pony's en paarden gaan rijden. Onder andere een welsh a, shetlander en nog een ponytje die geen papieren had. Maar ik heb het vermoeden dat dat ook een welsh was.
Na die tijd heb ik een grote stap genomen. Ik ben toen namelijk in aanraking gekomen met IJslanders. Ik heb toen 2 IJslanders verzorgd en gereden. Een merrie van 17 jaar oud Indi genaamd. En nog een merrie van ongeveer 9 jaar oud Skotta genaamd. Skotta was echt mijn favoriet zij was een natuurtölter. Met deze paardjes heb ik 4 super jaren gehad!
Nog wat dingetjes; ik zit in het eerste jaar van de opleiding SPW (Sociaal Pedagogisch Werker) en hoop met 3 a 4 jaartjes klaar te zijn met deze opleiding. Ooit hoop ik iets met maatschappelijk werk te gaan doen.
Tja foto's heb ik wel maar ik ben niet echt goed met foto's op internet zetten

Wil je nog wat dingetjes van me weten? Dan hoor ik dat wel!
Groetjes Esther