Nu heb ik alleen het idee dat er nog geen mooi plekje is voor mensen die met een paard zitten die langdurig ziek zijn, of een langdurig herstel hebben... Medisch, perfecte plek om medische gegevens en kennis uit te wisselen.. Maar is niet de plek gebleken om regelmatig updates te geven over het ziekte proces. En waar bokkers blijkbaar toch in een redelijk aantal een hart onder de riem willen steken voor de medebokker met het zieke paard.
Misschien dat het overdreven is om hier een apart stukje voor te reserveren op de server , maar misschien ook niet. Zo kom je ook net even wat makkelijker in contact met mensen die in het zelfde schuitje zitten, of dat je toch even een uitlaatplekje hebt op het net als je omgeving niet echt "paardlievend" is.
Mijn eigen topic over mijn ruin staat inmiddels op Paardenpraat, hier heb ik alleen ook nog niet echt vrede mee( Ondanks dat Kris haar best doet/heeft gedaan ). Dit is slechts een ideetje wat opeens in me opkwam... Het is aan jullie of jullie er "brood" in zien