even voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ozzie1

even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 20:46

Hallo bokkers en boksters. Bij deze wil ik me even voorstellen. Mijn profiel was al wat langer op bokt te vinden maar ik heb er eigenlijk nooit iets mee gedaan. Sinds kort ben ik steeds vaker op bokt te vinden en ik moet zeggen, ook al heb ik de helft nog niet gezien en/of gelezen. Ik vind het een leuke site en er is voor iedereen wat wils. Ik moet nog wel even goed doorkrijgen hoe ik snel informatie over items vind, maar daar kom ik ook vast wel uit. Sigaar
Ik heb een eigen paard, Ozzie genaamd. Pling Ik heb hem gekocht toen hij anderhalf jaar oud was en nu is hij tien (bijna elf), dus reken maar uit. Het is een ruin, 1.70 hoog. Ik probeer een beetje dressuur te rijden en af en toe een sprongetje te wagen. Haha! Ook vinden we het beiden erg leuk om lekker naar buiten te gaan (lekker het bos in of langs het strand racen Tong uitsteken , even alle "zorgen" wegrijden). De laatste drie jaar heb ik geen wedstrijden meer gestart, maar ik heb sinds een klein jaar een nieuwe instructrice en ik moet zeggen, als het blijft gaan zoals nu ben ik zeker weer van plan om te gaan starten (dressuur). Ozzie kan je vooral beschrijven als enthousiast, hij wil altijd lopen en is een erg vrolijke en onbevangen jongen! Ik ben zelf 34 lentes jong en woon samen met een schat van een jongen (die niets van paarden snapt maar wel z'n best doet om mijn paardengebrabbel te begrijpen, lief hoor Ach gut ). Ik woon in de omgeving van Utrecht en Ozzie woont op kamers bij een pensionstal in Harmelen, waar het erg gezellig is en we een leuke club paardenmensen hebben rondlopen. Nou, ik hou het hier maar even bij en jullie zullen mij, denk ik, zeker nog wel eens tegenkomen op bokt. Vind het altijd leuk om met andere te kletsen (over paarden of totaal iets anders).
Pling

Spritz

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 21:17

Welkom!!
Heb je ook foto's van je paard?

ozzie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 21:58

Ja foto's heb ik wel, alleen wil het nog niet lukken om ze ook in mijn profiel te krijgen, maar ik kan ze wel hier even "showen" het zijn er maar een paar maar toch leuk.
AfbeeldingAfbeelding Afbeelding

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:46

Nou welkom dan maar Haha!

Miauwpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:57

Welkom Knipoog .

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:58