Hoe zorgen dat geplaatse berichten niet worden gezien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Hoe zorgen dat geplaatse berichten niet worden gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 23:19

Ik zie soms dat je bij mensen niet kan klikken op bekijk alle berichten van gebruiker. Ik heb zitten zoeken maar kan niet vinden waar ik dat af/aan kan vinken? Ik vind het wegens prive redenen wel wat prettiger als niet alles gelezen kan worden door zomaar iedereen.

Anoniem

Re: Hoe zorgen dat geplaatse berichten niet worden gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 23:21

Tja het is een openbaar forum dus dat kun je niet uitvinken. En als mensen echt graag je berichten willen kunnen ze gewoon topics afgaan.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 23:22

Als je wilt dat mensen niet alles kunnen lezen moet je het niet op internet zetten..
Is overigens geen functie voor naar mijn weten.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 23:24

Kan je je ook niet op zon manier afmelden dat je berichten/profiel enzo niet meer te vinden zijn. Want als ik via google kijk kan ik zo achter mijn persoonlijke info komen. En op dit moment is dat niet erg handig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 23:29

nope niks aan te doen. Profiel kan je wissen maar je berichten niet.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 13:21

Als je bij sommige gebruikers met bijv. 50 berichten niet meer alle 50 kunt zien, betekend dat dat complete topics waar ze in hebben geplaatst verwijdert zijn om wat voor reden ook. Maar bewust dingen onzichtbaar maken voor anderen is helaas niet mogelijk.

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:45

Als je iemand als foei inschakeld kun jij alleen de berichten van deze persoon niet meer lezen. De rest van bokt wel, misschien is dat wat je bedoeld?

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:14

moonsparkle schreef:
Kan je je ook niet op zon manier afmelden dat je berichten/profiel enzo niet meer te vinden zijn. Want als ik via google kijk kan ik zo achter mijn persoonlijke info komen. En op dit moment is dat niet erg handig.

Helaas is dit niet mogelijk. Wel kun je je naam veranderen en evt je profiel zodat je minder snel 'herkent' word.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:42

Dat iedereen je berichten kan lezen.. dát is een forum. Ook is via Google heel veel te vinden, dus ook de posts die je hier neerzet. Dat dat nou niet zo handig is.. internet is een prachtig medium, maar bedenk wel dat iedereen die een internetverbindig heeft al jouw uitingen op een forum als dit kan lezen. Wil je dit niet, moet je niet op een forum zitten, of gewoon nadenken voor je wat posts. Het komt steeds vaker voor dat werkgevers hun (toekomstige) werknemer "googlen".

Dus als je wilt dat mensen niet achter je profiel of wat komen, gewoon verwijderen Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 20:15

Verwijderen wat je op bokt hebt geplaatst is helaas niet meer mogelijk na een bepaalde tijd. Dus idd. uitkijken wat je neerzet!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:24

Volgens mij is verwijderen zowiezo niet mogelijk momenteel, mij lukt het 9 van de 10 keer in elk geval niet.

En verder, het is al gezegt: het is een openbaar forum dus als jij iets niet openbaar wilt hebben moet je het niet plaatsen. De profielen en HK zijn vanaf bv Google (of niet ingelogd) niet te zien, maar iedere simpele ziel kan een account aanmaken.

Overigens Google ik ook 'nieuwe mensen' als ik er veel mee te maken ga krijgen... Lachen