Kan dat niet anders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marquez1

Kan dat niet anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 17:39

Ik erger me groen en geel aan van die grietjes die in de vakanties niets te doen hebben en dan van die topics gaan openen die gegarandeerd goed zijn voor 7 pagina's in zeer korte tijd (zie o.a. HAW). Het gaat dan vaak over shetlanders rijden door bijna volwassen grietjes, paarden inrijden op 1,5 jarige leeftijd, hier een slof daar een slof, nouja iedereen kent die topics toch?

Is daar niets aan te doen? Ik weet dat er gecontroleerd wordt op schaduw accounts en meer van die dingen (sorry ik heb niet zoveel verstand van die termen) en dat er ook santies worden opgelegd. Maar kan er niet strenger gecontroleerd of gehandhaafd worden, met name in de schoolvakanties?

Anoniem

Re: Kan dat niet anders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:43

Graag, maar ik denk dat je er niks aan kan doen...
Zolang het geen SA is of wat dan ook kan er niks gebeuren.

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 17:47

Nouja je hebt van die accounts waar ze alleen maar van dit soort topics mee openen. Ik wil geen namen noemen maar er loopt er nu 1 op HAW. Dit vind ik dus een typisch voorbeeld.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:48

Hihi ik geloof dat ik wel weet naar aanleiding van welk topic je dit hebt geopend Knipoog
Ben het helemaal met je eens, een apart pennysubforum oid Haha!
"Plaats hier je mishandeltopics en krijg nog reacties ook!"

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 17:58

precies ik wordt er echt flauw van. Je kan er de klok op gelijk zetten, schoolvakantie ----> tig flauwekul topics. En het irritante is dat bokkers er ook nog serieus op ingaan.

Alleen aan de titel kan je vaak al afleiden dat het om een "op de kast jaag" topic gaat Vork .
Laatst bijgewerkt door marquez1 op 29-12-06 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:59

welk topic? Haha! haha grapje, ben het met je eens

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 18:00

Ach.. vind het nogal dom.. iedere keer als ze nu online met die naam komt zullen meerdere haar al wegjagen uit bepaalde topics denk ik zo.. Dus misschien leerd zo'n kind ervan?

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 18:01

ze kunnen je moeilijk een sanctie geven op het inrijden op 1,5 jaar. De moddies hebben daar namelijk niks mee te maken..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 18:01

Is helaas het nadeel van de vakantieperiode...wees blij dat het niet allemaal " ik verveel me zo " topics zijn....

Moet dit overigens niet bij Forumzaken?

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 18:06

Ik vind sommige SA's ook nog niet eens zo iritant...
Maar die Topics zijn idd wel erg irri ja..

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 18:18

Rissjuh17 schreef:
Ach.. vind het nogal dom.. iedere keer als ze nu online met die naam komt zullen meerdere haar al wegjagen uit bepaalde topics denk ik zo.. Dus misschien leerd zo'n kind ervan?

Dat hoop ik dan maar, maar ik ben bang dat bokt zo groot is geworden dat ze niet herkent worden.

Meestal kan ik om dit soort topics wel lachen maar soms grrrr..... Overigens mocht dit verkeerd staan dan mag het verplaatst hoor Vork

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 18:22

Er zijn nu al 2 topics van penny's.. van de ene krijgen we een foto.. dus misschien verteld zij wel de waarheid.. ach.. vind t nogal lomp om "stoer" te doen.. heb ook op een arabier gereden hengst nog wel Tong uitsteken Maar die was wel al 20 haha Clown

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:24

Ja maar Rissjuh17 jij weet waar je over praat! Jij rijd PrixPenny! Haha!

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:29

Idd Haha! Bloos goed he Knipoog Hoorde het iemand zeggen en dacht.. Nja staat natuurlijk wel "stoer" he Tong uitsteken

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:20

WWW->FZ.

In de vakantie's is het inderdaad drukker met 'het bestrijden van dit soort topics' Clown
Mochten jullie dit nou tegenkomen druk dan even op TeM, op die manier komt het sneller onder de aandacht van het team Lachen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:21

Dat topic waar het hier over gaat was al getemd op pagina 6 ofzo, zitten nu op 16 Nagelbijten / Gniffelen

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 20:22

Ik had inderdaad al in het begin getemt en toen was er al voor mij getemt. Dit soort topics gaan helaas altijd zo snel dat je zoals nu alweer op pagina 17 zit.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 00:42

Tja, temmen en hopen/ervoor zorgen dat er niemand in zulke topics reageert. Verder kun je er eigenlijk niet veel aan doen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 01:52

Ja, helemaal mee eens. Iemand die erg boos wordt op zulke topics en dit laat weten in het topic krijgt een OW terwijl TS geen straf krijgt voor liegen en/of opruiïng.

Het topic van die shetjes die afgerost worden is n.b. van meisjes die al veel langer op bokt zitten dus kunnen weten wat de gevolgen zullen zijn.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 01:55

Soms kan ik er om lachen maar soms heb ik ook zoiets van Doei! waar blijven de mods,... Scheve mond
Want dan is het alleen nog maar moddergooierij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 01:58

De mods doen ook een poging om genieten van de feestdagen van vakantie enzo... Clown Knipoog Nee serieus Lachen Gewoon inderdaad TEM'en, eventueel een mod pb'en als je er eentje online ziet ergens en even erop wijzen.

In dergelijke topics gewoon de wijste wezen, rustig en vriendelijk reageren, of er gewoon niet meer op ingaan, vertrekken en dus de wijste wezen Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 02:05

Ja maar Maja, waarom gaat de TS altijd vrijuit???

Ennuh ik heb me beheerst en niet gereageerd in het topic Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 30-12-06 02:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 02:11

Dat is zeker niet het geval, uitlokken en provoceren is inderdaad iets wat wij ook niet toestaan en de betreffende gebruikers ook op aanspreken Lachen Maar als je nou zo'n topic tegenkomt, dan is het handiger om het geen aandacht te geven (want negatieve aandacht is ook aandacht) dan er vol op tegen te gaan.. Want dan doe je precies wat de degene die provoceert wilt. En dan heb ik het specifiek over reltopics, dus dat men echt zo reageert of situaties neerzet om reacties op te roepen Lachen

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 02:23

Ik weet dat het super irritant is zulke topics en ik weet over welke je het hebt. Knipoog
Maar de mods hebben ook misschien vakantie. Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 02:27

Okee, nu met de Kerstdagen had zelfs ik vakantie genomen. Maar normaal kán ik nogal fel reageren op zulke topics, mede doordat ik altijd het idee krijg dat TS-ers er té makkelijk imo vanaf komen.