[FOTO] [SCHIL] [TEK] etc,...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

[FOTO] [SCHIL] [TEK] etc,...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 13:53

De laatste tijd is het wel duidelijk dat er steeds meer [FOTO] topics bij komen op CB en UK, vooral op UK wordt veel gepost, ik kijk vooral graag naar [ART] [SCHIL] en [TEK] maar ik moet me door een wirwar van [FOTO] werken, is het een optie om dit in subfora te delen ofzo? Dat mensen gerichter kunnen zoeken?
Sommige delen de mening met mij om het te verdelen,...
Is dit een optie?

borrie01

Re: [FOTO] [SCHIL] [TEK] etc,...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 13:55

Ja daar ben ik het mee eens. Ik ben vaak meer van de foto's.

Ik vind soms ook dat er foto's worden geplaatst die niet op UK horen.

domegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 13:55

Best een goed plan! Ik zoek alleen juist altijd de [FOTO] topics op, ieder z'n smaak zullen we maar denken Haha!

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 16:33

Tip. Je kunt ook CB op alfabetische volgorde selecteren. Dat werkt ook handig.

Voor het opdelen zal het doorgeven aan de desbetreffende mod.

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:42

ja, ik ben er ook wel voor. Ja Maar Borrie, die foto's die verhuizen dan toch gewoon mee?

Siempie, staan ze dan per dag op alfabet of van altijd?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 00:09

Butterfly14 schreef:
ja, ik ben er ook wel voor. Ja Maar Borrie, die foto's die verhuizen dan toch gewoon mee?

Siempie, staan ze dan per dag op alfabet of van altijd?

Ja oke maar als ze nou meteen bij itp worden neergezet door de plaatser. scheelt ook voor de mod. denk ik.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 00:12

Het lijkt mij een slecht plan.
Je kunt nu al op alfabet zetten, zoals Siempie zegt.
Er is al eens geopperd voor een apart fotodeel, en dit is toen afgewezen.
Bokt blijft in mijn ogen een paardenforum met leuke extra's, niets meer en niets minder. Er is ruimte voor dergelijke creativiteit, maar ik vind ook niet dat dit overdreven zou moeten worden. En dat gebeurd naar mijn mening wel, als je dit gaat splitsen. Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 00:14

Het blijft er toch gewoon allemaal op staan, of het nou gesplitst is of niet Scheve mond

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 00:33

Jawel, maar je geeft het toch een soort van meer aandacht, of hoe leg ik dat uit...

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 00:50

Ik kijk zelf ook eigk alleen naar tekeningen en af en toe naar andere dingen als ik zin heb. Maar heb persoonlijk (natuurlijk voor iedereen anders) geen last van dat ik vreselijk moet zoeken, omdat er tags gebruikt moeten worden.
Ik zoek gewoon gericht en heb dan verder weinig last van de andere tags.

Van mij hoeft het dus niet.

Celine_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 00:53

Citaat:
Ik zoek alleen juist altijd de [FOTO] topics op, ieder z'n smaak zullen we maar denken

Ik ook Lachen
Vind het wel een goed idee om op te splitsen..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 01:12

Ik vind het ook wel een goed idee, ik zoek meestal de schilderingen en art er tussenuit, soms vind ik een schilderij dat binnen twee dagen al op de tweede pagina staat door al de foto topics, en dat vind ik dan best wel jammer als ik er een paar mis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 08:07

Ik vind het ook een heel goed idee Ja ben zelf ook meer van de foto's.. tekentopics kijk ik wel af en toe in, maar post ik nooit.
Vind het een heel goed idee als het gesplitst gaat worden! Lachen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 15:34

Het is hier boven eigenlijk al zo goed als uitgelegd: Bokt is een paarden forum waar je naast specifieke fora met betrekking tot paarden de mogelijkheid hebt tot posten op fora met andere onderwerpen. Een extra mogelijkheid dus voor de gebruiker. Wel is het de bedoeling dat Bokt een paarden forum blijft. Het opsplitsen/verdelen van UK/CB is dan ook absoluut niet nodig. Als je continu bezig wilt zijn met creativiteit is het beter om een ander forum te zoeken wat specifiek gericht is op creativiteit.

Zo als Siempie al aangaf kun je de pagina sorteren op alfabet.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 16:00

Ik snap het principe paardenfora, maar er zijn genoeg voorstanders zoals je ziet? Kan dit anders niet in het team besproken worden,...
en creatief forum, dan kom ik al gauw op wetcanvas en ik hou het liever hollands Knipoog

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:41

Van mij is het niet zo nodig, het is toch al heel handig dat dit er voor staat? Duidelijkheid zat! Dat [FOTO] nou eenmaal vaker voorkomt, lijkt me meer dan logisch. Je maakt sneller een foto dan een schilderij.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:06

Vind het ook niet nodig.
Ik zie snel genoeg waar ik moet kijken door de [tag] Lachen

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:10

vind het ook niet echt nodig
vind het overzichtelijk door de tags Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 01:57

Vind het absoluut niet nodig, als je zoiets doet 'moet' je eigenlijk voor iedere [Tag] weer een apart subforum maken. Ik kijk bij heel veel dingen omdat alles op 1 pagina staat, zou het apart opgedeeld zijn dan zou ik nooit bij tekeningen en schilderijen kijken om maar wat te zeggen, en ook nooit bij 'art', terwijl daar soms ook dingen bij zitten die nu wel m'n aandacht trekken (wat betreft topictitel).

Verder, je scrollt toch gewoon omlaag en 'scant' toch als 't ware af naar de tags die jou wel interesseren? Dat doe ik in ieder geval altijd en het is dus geen probleem dat er op CB dus bijv weer veel gedichten staan terwijl ik bijv. foto's zoek (en tegenwoordig misschien weer andersom, maargoed).

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 02:03

Het gaat mij dan meer over de hoeveelheid foto´s die er geplaatst worden,... ( die ik soms niet eens UK-waardig vind maar meer ITP Bloos )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 02:11

Cyntje schreef:
Het gaat mij dan meer over de hoeveelheid foto´s die er geplaatst worden,... ( die ik soms niet eens UK-waardig vind maar meer ITP Bloos )

Ik vind sommige gedichten ook niet CB / UK waardig, ik zou sommige gedichten die ik af en toe lees zelfs nog niet eens bij m'n sinterklaassurprise durven te 'doen', zegmaar. Maar daar gaat het toch helemaal niet om, hoe goed of slecht iets is? Knipoog

Zodra iemand fototechnisch commentaar wilt, horen de foto's op UK of CB thuis en niet op ITP. Ongeacht of de mensen op UK en CB dit nou prutfoto's of mooie foto's vinden.
Zodra iemand alleen maar wilt horen 'mooi', 'prachtig', 'lekker ding dat paard van jou', etc.. dan hoort het op ITP / BB oid thuis. Ook al zijn het prachtige foto's...
Het hangt van het doel af waarmee 't gepost wordt Knipoog

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 11:48

borrie01 schreef:
Butterfly14 schreef:
Maar Borrie, die foto's die verhuizen dan toch gewoon mee?
Ja oke maar als ze nou meteen bij itp worden neergezet door de plaatser. scheelt ook voor de mod. denk ik.

Waarom zouden ze dat dan wel opeens doen, en nu niet? Ze vinden dan nog steeds dat hun foto's goed genoeg zijn daarvoor. Het zou mij zelfs niet verbazen als er dan nog meer flutfoto's geplaatst gaan worden.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 22:22

Ik denk dat je flutfoto's voor het grootste deel oplos met weer een FofoFun, maar die komt toch niet meer terug..
Wat betreft nóg verder opdelen; absoluut niet. Die Tag is er niet voor niks idd, en hoe verder opgedeeld hoe irritanter ik het vind worden, totdat je dan eens bij het onderdeel ben dat je moet hebben..

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 22:24

@Paula: Mwha, ik denk van niet. Op FotoFun had je foto's van bokkers die samen een keer ergens waren geweest, foto's van kerstbomen en foto's van stofzuigers. Niet echt foto's waar ook maar iemand voor commentaar nodig heeft, I guess? Tong uitsteken So, ik denk eigenlijk dat het niet zou helpen. Plus dat het toch nevernooit terugkomt.

Ik ben het er mee eens dat elke bokker zijn of haar foto's mag plaatsen op CB of UK, wanneer diegene er commentaar over wil. Lachen (Dus eigenlijk wat WildWings zegt).

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 13:50

Opsplitsen lijkt mij ook geen goede oplossing. Ik denk niet dat het te veel gevraagd is om in de titel naar de tag te kijken, ik vind het zelf erg overzichtelijk. Ja
Ik kijk bijv. meestal naar [Foto]-topics, dan hoef je toch maar de titels langs te gaan of te sorteren... (overigens wist ik dat laatste niet)... lijkt me niet al te moeilijk. Lachen

Waar ik me wel aan erger is dat bij CB altijd minstens een stuk of 8 [centraal]-topics + sticky's bovenaan staan, waardoor er haast geen 'normale' topics bovenaan staan. Maargoed, dat is weer stuff voor een ander topic. Bloos