Bonjour =) *Niew*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TallieWallie

Bonjour =) *Niew*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 16:59

Heeeijw,

Tong uitsteken Omdat Bokt eigenlijk toch nog redelijk nieuw voor me is, lijkt het me beter om me voor te stellen.

Ik ben Chantal =) [TallieWallie dus]
En woon in Ridderkerk. Verder ben ik al 16 keer verjaard en op 14 mei is dat dus de 17e keer Haha!
Ik hou of course van paarden .. Maar ik heb er zelf geen, ook geen verzorgpaard, ook al ben ik nu wel hard aan het sparen..
Het is ook best een tijd geleden voor mij dat ik paard heb gereden Lachen, eerst wel maneges en daarna op de paarden van mn tante, maar die heeft ze verkocht.
Maar hopelijk mag ik binnenkort weer, agz alles nu weer goed loopt thuis Tong uitsteken
Verder had ik eigenlijk eerst niet het idee om me bij Bokt aan te melden, omdat ik zoiets van de gedachte had; Ja.. ik heb toch geen paard, lange tijd geleden dat ik gereden heb .. maar ik ben nogal erg overgehaald op een aparte, wel lieve manier Lachen
*Is het echt zo verslavend?*
En het ziet er ook best leuk uit Tong uitsteken
En naja ^^ na de kat uit de boom gekeken te hebben, ben ik hier dus..; Hallo Tong uitsteken

Mocht je vragen hebben Lachen Stel ze dan maar gewoon! ^^ *niet dat ik dat verwacht hoor Lachen *

Bye *zwaai*

kim1

Re: Bonjour =) *Niew*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:01

Hoi,

welkom en heel veel plezier op bokt

groetjes kim

Nikita16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:03

Eindelijk ben je er ook Go jij! Go jij!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:04

Welkom en we hebben een topic voor ridderkerkers en mensen uit de omgeving dus kom er gezellig bij Haha!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:07

Grr wou ik je als 1e welkom heten op een speciale manier ben ik alweer te laat Verdrietig

Naja ik wil je heel veel plezier wensen op bokt Lovers
Ook als je je eens verveelt enzo. Sigaar
Zolang ik maar geen aandacht van je verlies omdat bokt zo verslavend is Knipoog Knipoog Knipoog

Hou van je Tong uitsteken