Verwijderen van berichten ed. wil niet!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snovje

Verwijderen van berichten ed. wil niet!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-06 15:33

Even een praktisch vraagje
Ik wil mijn postvak in, postvak uit en verzonden items schonen of te wel legen.....
Dit doe ik als volgt:

Ik selecteer de items dmv het vierkantje aan te vinken en dan helemaal rechts onder in 'verwijderen geselecteerde items' aan te klikken en dan op ja ik wil ze verwijderen. Echter blijven er in staan en gaan ze dus niet weg.........
Doe ik iets verkeerd???? Wie kan en wil me helpen.......

Bedankt alvast!

Snovje

Anoniem

Re: Verwijderen van berichten ed. wil niet!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 18:03

Eeh... krijg je een bericht wel verwijderd als je op het kruisje klikt in een pb ? Of lukt dat ook niet?

En als je probeert om ze allemaal te verwijderen, door eerst te klikken op : Markeer alles en dan verwijder gemarkeerd, doet hij dat wel of ook niet?

Snovje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-06 11:10

Maya schreef:
Eeh... krijg je een bericht wel verwijderd als je op het kruisje klikt in een pb ? Of lukt dat ook niet?

En als je probeert om ze allemaal te verwijderen, door eerst te klikken op : Markeer alles en dan verwijder gemarkeerd, doet hij dat wel of ook niet?

Ik ga het effe proberen.....

Snovje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-06 11:17

Snovje schreef:
Maya schreef:

Op de manier hoe jij het beschrijft lukt het nu wel....niet allemaal tegelijk doen......Bedankt voor de reactie.... Haha! Ik weet niet hoe het kan maar het lukt in ieder geval...misschien dat er gister iets mis was met het netwerk hiero...you never now.

Kan een slotje op