Ik wilde net mijn email adres veranderen, naja dat gedaan. Ging prima. Toen wilde ik naar '' bekijk je eigen berichten'' nou die kon hij niet vinden. Toen ik wilde gaan naar '' User Controle Panel'' kreeg ik de Forum Index. Als ik een bericht wil posten of nu dit topic wil plaatsen moet ik me gebruikersnaam zelf invullen terwijl dat er normaal gesproken al automatisch staat en moet ik een bevestigingscode invullen, mijn profiel kan ie ook niet vinden, maar het aantal posts kloppen nog wel. En link bovenin staat ook niet meer van u bent ingelogd als of wat er ook stond, nu staat er niets meer. Wat heb ik verkeerd gedaan en weet iemand misschien hoe ik dit weer goed kan krijgen?
Er staat geen inloggen meer bij mij, er staat daar nu helemaal niets meer. Welke moderater kan ik pb-en dan? Of maakt dat niets uit. sorry voor de domme vraag.
Ik heb je account opnieuw geactiveerd. Wil je nu even in je UCP kijken of je je email wel goed gespeld hebt? Verder kan de activeringsmail ook in je Junk-email box belanden, kijk daar ook nog even naar
Ik heb je account opnieuw geactiveerd. Wil je nu even in je UCP kijken of je je email wel goed gespeld hebt? Verder kan de activeringsmail ook in je Junk-email box belanden, kijk daar ook nog even naar [/quote
Ahh echt fantastisch. Het stond niet in mijn Junk emailbox. Echt heel erg bedankt! Ik was zo bang dat ik opnieuw moest beginnen met een account!