Beetje jammer hoor...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raveltje

Beetje jammer hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 13:56

Ik heb ook een klacht... Knipoog

Nu is het niet zo heel erg, en maak mij er niet zo heel druk om, maar toch..

Enige weken geleden, misschien wel maanden.. heb ik een advertentie gezet voor 2 katten die een goed tehuis zochten.. En tja zo vasthoudend als ik ben, haal ik het in mijn hoofd, jaa ik, om na 2 weken dezelfde advertentie nog eens te herhalen... En krijg ik na enkele minuten een waarschuwing dat ik binnen 3 weken deze advertentie weer plaats, en de adv. is dus verwijderd.. Nou geen man overboord, dan wacht ik toch netjes nog een week..

Maar hetgeen mijn broek spontaan doet zakken is het volgende.. Diverse adv op eenmaal, andermaal, worden veelvuldig herhaald, en dan binnen een week.. en die blijven gewoon staan.. En dat zijn er niet 1 of 2 maar tallozen..

Charaz

Re: Beetje jammer hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:31

Tja veel mensen weten het ook niet, maar je moet dan maar gewoon als je dat ziet op het rode uitroepteken klikken.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:16

EA is enorm groot, en kost daarom enorm veel werk en tijd om dat bij te houden. Het kan natuurlijk zijn dat de ene (fout geplaatste) advertentie wel opvalt, en de andere niet.

Heel simpel op te lossen: Even een TEM sturen (rode uitroepteken drukken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:25

De regels zijn :
- 1 topic per week met ándere spullen.
- Na 3 weken mag je hetzelfde artikel nog eens aanbieden.
- 1 topic per forum.
- Spullen mag je niet op meerdere fora aanbieden (crossposten).

Siempie, Simmie, Ziolette en ik doen zeker ons best om geregeld de fora na te lopen op te snel herplaatst, binnen een week, binnen drie weken etc. etc. Maar toevallig ben ik er juist gistermiddag eens mee bezig geweest. Heb toen 2 fora gecontroleerd, en ben daar een hele middag mee bezig geweest. Dat is veel tijd. Wij mods hebben ook verder ons eigen privé leven, werk, studie etc. etc.

Ik snap dat je het vervelend vindt dat er wel eens iets tussendoor glipt. Dat vind ik zelf ook niet netjes. Maar het gaat zo hard en zoveel bokkers lezen de regels gewoon zeer slecht, dat het echt heel veel werk is. Daarom zijn wij ook zo blij met al die mensen die op EA TEM'en, en daarbij zetten wat er mis is (binnen een week nieuw topic, meerdere topics op een forum, binnen 3 weken etc.). Omdat er zo steeds minder tussendoor kan schieten. Maar het gebeurt, helaas.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 13:30

dat heb ik idd ook, na heel veel heen en weer gepb't (ik vind het nog steeds vaag waar de grens getrokken word, daar heb ik na een lange discussie nog steeds geen duidelijk antwoord op)
Maar inmiddels druk ik meteen op de tem-knop als ik het zie. Eerlijk is eerlijk.

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 18:43

Charos schreef:
Tja veel mensen weten het ook niet, maar je moet dan maar gewoon als je dat ziet op het rode uitroepteken klikken.

Misschien moet ik dat idd ook maar eens gaan doen..

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 18:48

#Ymke# schreef:
dat heb ik idd ook, na heel veel heen en weer gepb't (ik vind het nog steeds vaag waar de grens getrokken word, daar heb ik na een lange discussie nog steeds geen duidelijk antwoord op)
Maar inmiddels druk ik meteen op de tem-knop als ik het zie. Eerlijk is eerlijk.

dit ken ik ja
als ik het nu zie druk ik ook gelijk op de tem knop
maar goed ik had het dus 1x fout en toen kreeg ik gelijk naar me kop dat ik de regels niet snapte en dat ik ze nogmaals door moest lezen en niet zomaar voor alles mocht temmen Boos!
ik had echt zoiets van "ik probeer te helpen hoor" en dan krijg je dit!

jammer