Hoi hier Sonador aka Jeroentje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonador

Hoi hier Sonador aka Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 05:52

Hallo lieve Bokkers, ik ben hier al een tijdje. Maar ik dacht dat het wel eens tijd was om mezelf even voor te stellen.

Mijn naam is Jeroen, roepnaam Jeroentje of lange! Ik ben 22 jaar en woon alweer 3 jaar op mezelf in een klein maar fijn appartementje hier ergens in Overijssel. Ben momenteel werkloos (en single), maar ben " vroeger" automonteur geweest, ik deed met name: auto´s "pimpen" ..... Ik ben momenteel werkloos, omdat ik nog herstellende ben van een ongeluk! Mijn allergrootste passie in het leven zijn paarden, en paardrijden. Ondakns dat ik nog herstellende ben, heb ik wel een fantastish leuk verzorgpaard waarme ik dressuur doe. Ik zou niet weten wat ik zonder haar moest! Ze is geen knuffelkont (wat ik wel ben) maar dat maakt niet uit, ze lijkt eigenlijk wel veel op mij qua karakter. Ik leer erg veel van haar, en ze is erg werkwillend en begrijpt mij goed! ..... Verder rij ik ook 1x per week bij H.C de Haerst in Zwolle! Verdere intresse´s: tja ik hou eigenlijk van de "simpele dingen" zoals lekker wandelen, theater, bioscoopje pakken, of thuis een film kijken op de bank, ik luister ook veel muziek. Van Eva cissidy tot aan tiesto! Nou dit was een korte beschrijving van mij .......

Groetjes van Jeroentje

Ellebelletje

Re: Hoi hier Sonador aka Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 08:32

Hoi Jeroen,

Welkom welkom!..(ook al zit je hier al een tijdje Haha! )

Ik mis alleen Foto's foto's foto's Vork !!! Tong uitsteken

x_lubbet_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:38

ja haha doe mij ook maar foto's Haha!
leuk je woont ook in overijssel...me2 Haha!

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 00:39